וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגרה את מכסת הזרים: סלבישה סטויאנוביץ' חתם בהפועל כפר סבא

20.7.2016 / 9:48

החלוץ הסרבי, שכבש תשעה שערים בעונה שעברה במדי רדניק סורדוליצה וזכה בגביע המקומי ב-2013, יהיה הזר השישי בסגל של שרון מימר. צפו בביצועיו. הקבוצה החלה את מחנה האימונים בפולין

צילום מסך

הפועל כפר סבא הודיעה היום (רביעי) על החתמתו של החלוץ הסרבי סלבישה סטויאנוביץ' בן ה-27 באמצעות סוכנו מאיר ריפמן. עד כה הוא שיחק אך ורק בסרביה, כאשר את תחילת הדרך עשה בסמדרבו שם שיחק מ-2007 עד 2012 וכבש שבעה שערים. לאחר מכן עבר ליאגודינה עימה זכה בגביע הסרבי, ובעונה שאחריה כבש שישה שערים בבוראץ קאצאק. העונה הטובה ביותר שלו מבחינת כיבושים הייתה האחרונה, בה כבש תשעה שערים עבור רדניק סורדוליצה.

סטויאנוביץ' יהיה הזר השישי בסגל של שרון מימר ולמעשה סגר את מכסת הזרים של הקבוצה, כאשר הצטרף למאוויס צ'יבוטה, דושאן מאטוביץ', דייגו קאצ'ובה, סלובודאן סימוביץ' ומקסים סקאביש. מעבר לכך צירפה הקבוצה עד כה את איציק כהן , בן אלגרבלי, ליאור לוי ותומר לוי.

הקבוצה החלה אתמול את מחנה האימונים בפולין. שחקנים בקבוצה אומרים כי יש סגל איכותי אך ייקח זמן להתחבר. דושאן מאטוביץ' שהגיע מבית"ר ירושלים ערך הסבה ומתופקד כבלם כאשר חן דילמוני הוא המגן השמאלי: "זה שיחוק של שרון מימר, דושאן מצויין כבלם, בשלב הזה התיפקוד הזה מאריך לו את הקריירה", אומרים בכפר סבא.

שחקן הפועל כפר סבא סלבישה סטויאנוביץ' ומהנבכ"ל רובי רגב. הפועל כפר סבא, אתר רשמי
זכה בגביע בסרביה. סטויאנוביץ' עם המנכ"ל רובי רגב/אתר רשמי, הפועל כפר סבא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully