וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאבו: "האופציה של בית"ר הייתה על הפרק, אבל אני לא מתכוון לחתום שם"

20.7.2016 / 11:36

הקשר הסלובקי התראיין במולדתו: "יש לי אפשרויות טובות יותר. לא מדמיין את עצמי במזרח התיכון". הקבוצה לא תרגלה הרכב לקראת אומוניה (ה', 19:30, ספורט 5), אך נראה שקלטינס יפתח גם הפעם מאחור

עריכת וידאו: מתן חדד

למרות הודעתה של בית"ר ירושלים על צירופו של אריק סאבו מפאוק סלוניקי, נראה שהקשר הסלובקי פשוט לא מעוניין להגיע לישראל. אחרי שהחליט ברגע האחרון לדחות את נחיתתו בארץ, סאבו התראיין הבוקר (רביעי) בסלובקיה והבהיר: "האופציה של בית"ר הייתה על הפרק, אבל אני לא הולך לשם. ההנהלה השאירה לי את ההחלטה, כל הלחץ היה עליי, ובאופן אישי אני חושב שיש לי אפשרויות טובות יותר. בנוסף, אני לא יכול לדמיין שאהיה ארבע שנים במזרח התיכון. אני לא אשחק בירושלים".

בבית"ר הודיעו כבר לאחר דחיית הנחיתה של סאבו כי יעסקו בנושא רק לאחר המשחק מול אומוניה ניקוסיה. "לשחקן יש הסכם חתום והוא יגיע", אמרו במועדון. "אם לא יגיע, יש רשויות מוסמכות שיטפלו בכך".

שחקן נבחרת סלובקיה, אריק סאבו. GettyImages
"לא מתכוון להגיע". אריק סאבו/GettyImages

בית"ר ירושלים נחתה אתמול (שלישי) בקפריסין, הספיקה לערוך אימון והיום תערוך באצטדיון GSP את האימון המסכם לקראת המפגש עם אומוניה ניקוסיה (19:30, ספורט 5), אליו היא מגיעה אחרי ניצחון 0:1 בטדי במפגש הראשון. המאמן רן בן שמעון לא תרגל הרכב וצפוי לעשות זאת היום. חסוס רואדה ערך אימון מלא וצפוי לפתוח. עידן ורד סובל מעומסים מהמשחק הקודם והיום יוחלט אם יפתח בהרכב. אם לא יפתח, ארסניו ולפורט עשוי לפתוח בצד שמאל.

גם בשיחות ביניהם השחקנים מדברים כל הזמן על כך שהקבוצה תצטרך להבקיע בחוץ כדי לעבור לשלב הבא, בעיקר בגלל שיהיה קשה לשמור על שער נקי. אחד השחקנים אמר אתמול: "אמנם לא ספגנו בשלושת המשחקים הראשונים, אך ניקוסיה מסוכנת בבית ואי אפשר לחיות על זה שלא נספוג. נצטרך לדעת לאיים עליהם, למשוך אותם אחורה וגם להבקיע כדי לסגור את הסיפור ולעלות, יהיה קרב קשה מאוד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מאמן בית"ר ירושלים רן בן שמעון. ברני ארדוב
חושב התקפה. בן שמעון/ברני ארדוב

המנכ"ל משה דמאיו ערך בשיחות עם הקפריסאים בנוגע לאפשרות שיימכרו כרטיסים במתחם האיצטדיון. הקפריסאים סירבו ודמאיו עירב מספר גורמים בהתאחדות המקומית. בערב, עם הגעת הקבוצה לאי התקיימה פגישה בין הצדדים יחד עם נציגי המשטרה, כשבסופה עמדה המשטרה על כך שלא יימכרו כרטיסים והאוהדים יצטרכו לתת רק שם ומספר דרכון.

מעבר לכך, המשטרה המקומית חשדה כי בבית"ר מנסים להגן על אוהדים סוררים ולא אהבו את דרישות המועדון. בבית"ר הסבירו כי יש ישראלים שיבואו ישירות מקפריסין והאיזור ולכן יש צורך בהגמשת הדרישות. בסופו של יום במשטרה שבו והבהירו כי בקופות יוצבו שוטרים ומאבטחים ורק כאלה שהזמינו כרטיסים מראש ונמצאים ברשימות יוכלו להיכנס לאיצטדיון.

ההערכה היא שבכל מקרה תגיע כמות של אוהדים מבלי שנרשמו וללא כרטיסים ואז המשטרה המקומית תצטרך לקבל החלטה במקום. במשטרה לקחו בחשבון כי במצב כזה אוהדים ירכשו כרטיסים ליציעי אומוניה, אך הודיעו כי בכל מצב תהיה הפרדה מוחלטת ולא יהיה מצב ששני הקהלים יישבו באותו היציע.

נכון לאתמול בערב נמכרו 600 כרטיסים והמכירה תסתיים היום בחצות. הקפריסאים הקצו כ-1,100 כרטיסים לאוהדי בית"ר ובשלב זה הם לא מוכנים להקצבת כרטיסים נוספים. הקפריסאים אף הבהירו לראשי בית"ר כי תהיה בדיקה קפדנית בכניסות ולא מן הנמנע כי גם דגלים ואביזרי עידוד בסיסיים יוחרמו בכניסה אם יראו בהם סכנה.

(עדכון ראשון: 9:16)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully