וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשי בית"ר, אומוניה והמשטרה הגיעו לסיכום בנושא הכרטיסים

19.7.2016 / 23:40

האוהדים שיגיעו מישראל יידרשו להציג דרכון ולאסוף את הכרטיסים כשעתיים לפני הפתיחה, אך לא יחוייבו להציג את מקום השהייה או מספר הטיסה שלהם אל האי השכן לקראת המשחק בחמישי

עריכת וידאו: מתן חדד

יומיים לפני מפגש הגומלין בין בית"ר ירושלים לאומוניה ניקוסיה במוקדמות הליגה האירופית (0:1 לבית"ר במשחק הראשון), שתי הקבוצות ממשיכות לעסוק בסוגיית הכרטיסים הסוערת והדרישות מהאוהדים הישראלים והערב (שלישי) פורסמה הודעה רשמית בנושא מצד הקבוצה הישראלית:

"לאחר פגישות בין הנהלת המועדון לראשי אומוניה וראשי המשטרה המקומית הגענו לסיכום הבא:
הסכימו ראשי הקבוצה המקומית והמשטרה המקומית להאריך את רכישת הכרטיסים עבור אוהדי בית"ר עד יום רביעי ב-00:00 בלילה (בין רביעי לחמישי) דרך משרד הכרטיסים לאן. כמו כן, הסכימו אנשי המשטרה ואנשי אומוניה ניקוסיה כי הדבר יתאפשר בהצגת מספר דרכון ושם מלא ונכון, כפי שהוא מופיע בדרכון בלבד וללא הצגת מקום שהייה או מספר טיסה. הכרטיסים יחולקו בקופת האצטדיון, אשר תוקצה לאוהדי בית"ר בלבד. אוהד אשר יגיע ללא הדרכון ושמו לא יופיע כפי שהוא מסר, לא יוכל להיכנס. אנו מבקשים למען הסדר הטוב להגיע לקופת האצטדיון למשוך את הכרטיס כשעתיים לפני תחילת המשחק, על מנת שהכניסה תעשה באופן מסודר ולא תשתקף סכנה לשלום אוהדינו".

אוהדי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
כמה מהם יעשו את הדרך לקפריסין? אוהדי בית"ר ירושלים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully