וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "התוצאה שבירה ויהיה שקול. נגיע לשחק את המשחק שלנו"

18.7.2016 / 19:47

הפועל באר שבע קיימה מסיבת עיתונאים לקראת משחק הגומלין מול שריף טירספול (שלישי, 20:00). המאמן מתלבט אם לעלות עם שלושה קשרים, ראדי בתמונת ההרכב. דנילוביץ' פנה לראשי צ'רלטון, המשחק ישודר?

באדיבות ערוץ 20

הפועל באר שבע קיימה הערב (שני) מסיבת עיתונאים לקראת משחק הגומלין מול שריף טירספול שיתקיים מחר (20:00) וייקבע את עתיד העונה האירופית של המועדון. הפסד של האדומים יגרום כמובן לאכזבה גדולה ולהדחה סופית ומוקדמת מכל המפעלים באירופה.

כתב ראש העיר רוביק דנילוביץ' התייחס לאפשרות שהמשחק ישודר בסופו של דבר וכתב בחשבון הפייסבוק שלו: "ערב טוב לקהל אוהדי הפועל באר שבע. בשעה האחרונה שוחחתי עם ראשי ערוץ הספורט 'צרלטון', בבקשה לשדר את משחקה של הפועל באר שבע במוקדמות ליגת האלופות והם הבטיחו לעשות כל מאמץ לשדרו בערוץ פתוח, לטובת תושבי הדרום בכלל ואוהדי קבוצת הפועל באר שבע, בנגב וברחבי מדינת ישראל. אני מודה ל'צרלטון' על המאמץ ומקווה שתמצא הדרך שבה נוכל ליהנות כולנו מהצפייה במשחק. עדכון סופי מחר, מוקדם ככל שאפשר, במהלך היום".

המאמן ברק בכר התייחס לאתגר ודיבר גם על המשחק הראשון שהתקיים בשבוע שעבר בבאר שבע: "ברור שבמשחק הראשון רצינו לנצח בתוצאה גבוהה יותר אך ידענו מראש ששריף יריבה קשה מאוד. אין ספק שהתוצאה שבירה ויהיה משחק מאוד קשה ושקול, אבל כל משחק מתפתח בצורה שונה ואנחנו נגיע כדי לשחק את המשחק שלנו. גם לפני המשחק הקודם ידענו לא מעט על שריף, ועכשיו לאחר ששיחקנו מולם נדע לעשות את הדברים טוב יותר. המשחק הקודם כבר שייך להיסטוריה ועלינו לעלות למגרש ולעשות את המיטב".

גם הקפטן אליניב ברדה דיבר לקראת המשחק הגורלי במסיבת העיתונאים: "ברור שקיימת אפשרות שהמשחק יוכרע בפנדלים ונגיע מוכנים גם לאפשרות הזו. בכל מקרה, אני מקווה שנדע להכריע את המשחק עוד קודם לכן. למרות שניצחנו לא נגיע כדי להתגונן, בכל משחק אנחנו באים לשחק את הכדורגל שלנו וננסה להשיג את התוצאה הכי טובה עבורנו. כולנו יודעים שכדי להשיג תוצאה טובה כזו עלינו להגיע עם רצון לנצח".

עוד בנושא:

הפועל באר שבע: המשחק מול שריף טירספול לא משודר, האוהדים זועמים
אולימפיאקוס מחכה לבאר שבע בסיבוב המוקדמות השלישי בליגת האלופות
הפועל באר שבע: לוסיו חתם לשלוש שנים

מסיבת העיתונאים של הפועל באר שבע במולדובה. אתר רשמי הפועל באר שבע, אתר רשמי
"ברור שרצינו לנצח בתוצאה גבוהה יותר". ברק בכר ואליניב ברדה/אתר רשמי, אתר רשמי הפועל באר שבע

ברדה הוסיף: "כולנו מבינים את חשיבות המשחק. עוד לפני המשחק הראשון אמרתי ששריף יריבה חזקה יותר מספליט ומתון מולן שיחקנו בשנים קודמות, ולכן לא הופתענו מהיכולת הטובה שלה. גם מחר מצפה לנו משחק קשה".

המאמן ברק בכר לא תירגל הרכב באימון המסכם שנערך, ונראה שיש כמה עמדות עליהן התחרות עדיין פתוחה. בכר מתלבט בין הבלמים שיפתחו בהרכב, כשההערכה היא שהבלם הפורטוגלי, מיגל ויטור, יזכה לדקות ראשונות במשחק רשמי. גם לגבי המערך המאמן עדיין מתלבט כשייתכן שקשר אמצע נוסף יכנס על חשבונו של שחקן התקפה. אם זו תהיה ההחלטה של בכר, מהראן ראדי הוא זה שצפוי לפתוח.

הרכב משוער: דודו גורש, בן ביטון, מיגל ויטור, לואי טאהה (וויליאם סוארס), אופיר דוידזאדה, ג'ון אוגו, אובידיו הובאן, מהראן ראדי, מאור מליקסון, אנתוני וואקמה (מאור בוזגלו), אליניב ברדה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקן הפועל באר שבע מיגל ויטור. ברני ארדוב
יפתח בהרכב? מיגל ויטור/ברני ארדוב

שריף, שתנסה למחוק את ההפסד 3:2 מהמשחק הראשון, תחסר את פידאן אליטי, שהורחק במשחק הראשון, כמו גם את סיידו יאיא, שעבר ניתוח אחרי שנפצע במשחק הראשון וגם הוא ייעדר.

המאמן הצרפתי ברונו אירלס אמר לקראת המשחק: "הפתענו אותם במשחק הראשון ואני מאמין שהם ינסו להפתיע אותנו הפעם. אנחנו לא שבורים, נגיע מוכנים. הפעם נשחק עם 11 שחקנים אז גם נהיה טובים יותר".

הרכב משוער: בוז'ידר מיטרב, מתאו סושיץ', דינו שקבורץ, וויאדין סאביץ', אמר דופובאץ', זוראן קברז'יץ', חליפה ג'אבי, ריקרדיניו, יוסיפ ברזובץ, ראדו גינסארי, יוסיפ איבנצ'יץ'.

בוז'ידר מיטרב שוער שריף טירספול. ברני ארדוב
מיטרב וחבריו ישלימו מהפך?/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully