וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל לוי סיכם אך לא המריא עם מכבי פתח תקוה, גיגי ייעדר כחודשיים

18.7.2016 / 14:55

רגע לפני הטיסה למחנה, בראשון לציון הודיעו לקשר לחזור לאימונים משום שהוא תחת חוזה. השחקן יפנה לוועדה למעמד השחקן. הקבוצה נחתה באוסטריה, השוער הפצוע יחמיץ את פתיחת העונה

יוסי ציפקיס

מכבי פתח תקוה יצאה אתמול (ראשון) למחנה בעיירה ווניגזל באוסטריה, אבל על רקע ההמראה שלה נוצרה מחלוקת עם הפועל ראשון לציון בנוגע לקשר גל לוי. השחקן שכבש צמד מול הפועל רמת גן כבר סיכם את מרבית תנאיו אצל הקבוצה של קובי רפואה, אולם רגע לפני ההמראה הודיעה ראשון לציון כי על השחקן להתייצב לאימוניה משום שהוא תחת חוזה. לוי לא המריא עם מכבי פתח תקוה ובמועדון טוענים כי בכוונתו לגשת לוועדה למעמד השחקן, בבקשה לשחררו מיידית.

שני שחקנים נוספים שלא המריאו הם החלוץ הניגרי ג'ייקוב נג'וקו (בעיה בוויזה) שאמור לחתום לשלוש שנים, וכן השוער צחי גיגי. האחרון צריך לעבור ניתוח בקרסול וייעדר כחודשיים. בקבוצה מדווחים על אווירה טובה בעיירה סביב המלון, שם קיים המועדון לא מעט פעמים את המחנה בעבר. כרגע, יחד עם נג'וקו, בסגל הקבוצה חמישה זרים. חלוץ נוסף יצטרף וינעל את הסגל.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט לפני מספר שבועות, הקבוצה תקיים את משחק האימון הראשון שלה מול צ'רלטון. קבוצתו לשעבר של גיא לוזון, שתשחק מול הלוזונים ביום שלישי, מתאמנת במתחם. ביום שבת יתקיים המשחק השני מול קבוצת אורנבורג הרוסית. ביום שני הבא, יממה לפני החזרה ארצה, תנעל הקבוצה את המחנה במשחק אימון מול לוקומוטיב טיפליס הגיאורגית.

שוער מכבי פתח תקוה, צחי גיגי. ניב אהרונסון
צריך לעבור ניתוח. גיגי/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully