וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אשקלון: תומר סוויסה חתם, אנדרסון רוסה מתקרב

18.7.2016 / 15:40

חלוץ הפועל חיפה בעונה החולפת מצטרף לעולה החדשה. הקשר, שהתאמן עם בית"ר ירושלים בשלושת השבועות האחרונים, צפוי לחתום גם הוא לאחר שאשקלון קיבלה החלטה לצרפו

צילום: שי מכלוף

הפועל אשקלון הודיעה היום (שני) על צירופו של החלוץ תומר סויסה, שיצטרף למחנה האימונים של הקבוצה בסלובקיה. הקשר הברזילאי אנדרסון רוסה החל בהתרשמות בקבוצה וכבר לאחר האימון הוחלט בקבוצה לצרפו. במועדון עקבו אחר השחקן עת התאמן בבית"ר ירושלים ויפתחו עמו במו"מ. רוסה התאמן בשלושת השבועות האחרונים עם בית"ר ירושלים ובמועדון התלבטו לגביו, וקיימת אופציה כי יחתימו אותו לשנתיים וישאילו אותו לאשקלון.

באשקלון רוצים גם את שניר משען מבית"ר ירושלים. בינתיים, מנהל המגן דיונים מול הקבוצה מהבירה באמצעות עורך דינו על מנת שזו תכבד את ההסכם עימו ולכן כל הנושא מתעכב. לאחר שייסגרו ענייניו, הוא אמור להתחיל במגעים עם הפועל אשקלון במטרה להצטרף לקבוצה. משען שיחק אצל יובל נעים בהפועל עכו בעבר.

בנוגע לפדרו גלבאן, הפערים עם השחקן הצטמצמו אך עדיין לא נסגרו. במועדון יוותרו על זר אחד או שניים מהמכסה על מנת לצרף את גלבאן. בנוגע לחמדי סליחי, החלוץ בודק אופציות נוספות ורק במהלך השבוע הקרוב יתברר האם ניתן לצרפו.

הקבוצה תצא מחר למחנה אימונים בן שבוע בפופרד, סלובקיה, ותקיים שני משחקי אימון מול ליפטובסקי מיקולש (20/7, בשעה 17:00) ומול ספיסקה נובה וס (24/7, בשעה 17:00).

בין היוצאים: 12 שחקנים הממשיכים לעונה נוספת, שני שחקני רכש זרים, שחקן שסיים גיל נוער ושחקן נוסף מקבוצת הנוער של הפועל אשקלון. בנוסף, מספר שחקנים זרים, המשחקים בעמדות שוער וקשר יגיעו ישירות למחנה בסלובקיה.

חלוץ הפועל אשקלון תומר סוויסה. האתר הרשמי של הפועל אשקלון, אתר רשמי
יחזק את החוד. סוויסה/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל אשקלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully