וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סארי פלאח חתם בבני סכנין, אסף רז ישמש כשוער המשנה של מוחמד קנדיל

17.7.2016 / 18:50

בלם בני יהודה בעונה החולפת הצטרף לשנתיים והפך לרכש הרביעי של אבוקסיס, שעדיין מחפש קשר זר וחלוץ. דודו ביטון עשוי להצטרף בהתאם להבנות מול הפועל תל אביב. גם חבשי על הכוונת

one

בווידאו: סכנין נועלת את העונה אצל הפועל באר שבע

בני סכנין השלימה היום (ראשון) את צירופו של בלם בני יהודה בעונה החולפת, סארי פלאח. האחרון חתם לשנתיים והפך לרכש הרביעי של הקבוצה של יוסי אבוקסיס כאשר הוא ישמש כבלם הבכיר לצדו של אברהם פאס, בעקבות עזיבתם של עלא אבו סלאח ואיציק כהן.

במועדון קיימת שביעות רצון מצירופו של פלאח, אך ימשיכו במאמצים לצרף בלם נוסף כאשר אם מכבי חיפה תסכים להשאיל את איעד חבשי, בסכנין ינסו להגיע עימו לסיכום במהרה. אל פלאח הצטרף גם אסף רז, שישמש כשוער המשנה למוחמד קנדיל ויתפוס את מקומו של רן קדוש, שעזב להפועל כפר סבא.

עדיין בגזרת הרכש, אבוקסיס מעוניין לצרף לסגל גם קשר אחורי וחלוץ כאשר שמו של דודו ביטון הוזכר כמועמד. אם במועדון יגיעו להבנות עם הפועל תל אביב לגבי החלוץ, בדומה לעם שלומי אזולאי בעונה הקודמת, הוא יגיע בהתאם להסכמתו לשחק בסכנין בשכר מופחת. גם שובל גוזלן נכלל ברשימה, אך הירוקים לא מוכנים להשאיל את החלוץ. בנוגע לקישור, מאמן הקבוצה מחפש זר במקום אלדר חסנוביץ', ששוחרר. היום תמריא הקבוצה למחנה האימונים בפולין.

עוד בנושא:
בני סכנין: רמזי ספורי הושאל מהפועל תל אביב לעונה עם אופציה
מבוכה בבני סכנין: המתחם בו תוכנן להתקיים המחנה נתפס על ידי כפר סבא

סארי פלאח שחקן בני יהודה לפני ברניסלב יובאנוביץ' שחקן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
הרכש הרביעי של אבוקסיס. פלאח/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully