וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב טרם העבירה את התשלום השני לשחקניה

למרות ההסכם עם ארגון השחקנים וההתחייבות לשלם עד 15 ביולי, השחקנים טוענים לא קיבלו את כספם. תגובת הקבוצה: הכסף הועבר. לחץ על דמארי לוותר על חלק משכרו ולחזור, גל שיש ימשיך

צילום: אבי כהן, עריכה: מרום שפיצר

למרות ההחתמות האחרונות ובניגוד להסכם שנקבע בינה לבין ארגון השחקנים, הפועל תל אביב טרם העבירה את התשלום השני לשחקניה. כזכור, משכורות אפריל ומאי לא שולמו לשחקנים ולכמה מעובדי המועדון, כשלאחר שארגון השחקנים התערב ואף איים בנקיטת הליכים משפטיים, ראשי המועדון התחייבו כי המשכורות תועברנה בארבעה תשלומים. התשלום הראשון הועבר באיחור והתשלום השני אמור היה להיכנס לפני יומיים, ב-15 ביולי. נכון להיום (ראשון), שחקנים בקבוצה הבהירו כי הכסף טרם נכנס לחשבונות הבנק שלהם, כשמנגד, במועדון טוענים כי הכסף הועבר.

אמיר כבירי בעלים הפועל תל אביב. יותם רונן
עיכוב נוסף במשכורות. כבירי/יותם רונן

במקביל, בהפועל תל אביב מפעילים לחץ על עומר דמארי לחזור לקדנציה נוספת במועדון ולחתום לעונה אחת. גורמים במועדון טוענים כי לחלוץ הוצעה משכורת של מעל 300 אלף יורו לעונה, ואם יחליט לשוב ללבוש את המדים האדומים יצטרך לוותר על חלק גדול משכרו בר.ב. לייפציג. כידוע, דמארי זוכה לשכר עונתי של כ-1.2 מיליון יורו נטו בקבוצה שעלתה לבונדסליגה, כשבהפועל תל אביב טוענים כי הגרמנים מוכנים להשתתף בחלק משכרו אם יושאל, אך הוא בכל מקרה ייאלץ לוותר על לפחות מחצית ממשכורתו הנוכחית.

המגן השמאלי גל שיש חתם לעונה נוספת בקבוצה, אליה חזר בינואר אחרי ששיחק בבלגיה (בוורן) ובאוקראינה (וולין לוצק).

רותם גרוסמן, דובר המועדון בארבע השנים האחרונות, יסיים את תפקידו בסוף החודש ובימים הקרובים ימונה לו מחליף. "אחרי ארבע שנים מרתקות ומלאות אתגרים כדובר הפועל תל אביב, החלטתי לפנות לדרך חדשה בה אוכל להמשיך ולהתפתח מבחינת הקריירה האישית", אמר גרוסמן לאתר הרשמי של המועדון. "אני מאחל בהצלחה להפועל ולכל אנשי המועדון היקרים ללבי. כמובן שתמיד אשאר אוהד הפועל תל אביב ואסייע למועדון ככל הניתן".

עוד בוואלה!

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully