וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טום בריידי הודיע: מפסיק להיאבק בעונש ההשעייה שלי

15.7.2016 / 19:55

יומיים לאחר שבקשתו לשימוע מחודש נדחתה על ידי בית המשפט הפדרלי בארצות הברית, הקוורטרבק של ניו אינגלנד החליט לקבל את עונש ההשעייה מארבעה משחקים: "אחזור הכי טוב שאני יכול בסתיו". קראפט תקף את הליגה בתגובה. וון מילר סיכם לשש שנים נוספות בדנבר

טום בריידי ניו אינגלנד פטריוטס. Elise Amendola, AP
שנה וחצי של מאבק. בריידי/AP, Elise Amendola

יומיים לאחר שהניסיון שלו להשיג שימוע מחודש בבית המשפט הפדרלי בארצות הברית נדחה, הודיע הערב (שישי) טום בריידי, קוורטרבק ניו אינגלנד פטריוטס, כי הוא מפסיק להיאבק בעונש ההשעייה מארבעה משחקים שספג מהליגה על חלקו בפרשת "דפלייטגייט", פרשת הורדת האוויר מכדורי המשחק בגמר ה-AFC מול אינדיאנפוליס בינואר 2015.

"אני אסיר תודה על התמיכה המדהימה שקיבלתי ממר קראפט, ממשפחת קראפט, מקואץ' בליצ'יק, מהמאמנים שלי, מחבריי לקבוצה, מארגון השחקנים של ה-NFL, מהסוכנים שלי, ממשפחתי האוהבת ויותר מכולם, מהאוהדים שלנו. אלה היו 18 חודשים מאתגרים ולקחתי החלטה קשה שלא להמשיך בתהליכים המשפטיים. אעבוד קשה כדי להיות השחקן הטוב ביותר שאני יכול להיות עבור ניו אינגלנד פטריוטס ואני מצפה להזדמנות לחזור למגרש בסתיו הקרוב".

רוברט קראפט פרסם תגובה חריפה לדברים: "התאכזבתי מכך שטום בריידי לא זכה לשימוע מחודש, אך בעיקר נותרתי מתוסכל מכך שנשללה מטום הזכות להליך הוגן ולא מוטה. חקירת הליגה הייתה פגומה ומושחתת מהרגע הראשון ונשללה כמעט פה אחד על ידי אקדמאיים ומדענים. העונש שהליגה הטילה הוא חסר תקדים, לא מוצדק ולא הגיוני, בעיקר לאור העובדה ששום הוכחה אמפירית או ראיה מוצקת לא הוצגו והראו שטום עבר על חוקי הליגה. מה שטום עבר ב-18 החודשים האחרונים, לטעמי, זה הדבר הכי רחוק מהליך שאתה יכול לצפות לו במדינה שלנו. מהיום הראשון האמנתי לטום ולצערי, הפרשה הזו הפסיקה להיות קשורה ללחץ אוויר בכדורים כבר מזמן. התהליך הקשה על הארגון, האוהדים והכי חשוב, טום בריידי. ההחלטה שלו באה כי הוא חש שזה הדבר הטוב ביותר לקבוצה במסגרת ההכנות לעונה".

עוד בנושא:

בימ"ש פדרלי דחה את בקשת טום בריידי לשימוע מחודש בנוגע להשעייתו

* וון מילר, כוכב הפלייאוף האחרון והאלופה דנבר, הגיעו לסיכום על חוזה חדש לשש שנים תמורת 114 מיליון דולר, 70 מהם מובטחים.

* הרץ האחורי של בפאלו, קרלוס וויליאמס, הושעה מארבעת המשחקים הראשונים של העונה בשל שימוש בחומרים אסורים.

* בולטימור סיכמה עם הבועט שלה, ג'סטין טאקר, חוזה חדש לארבע שנים, תמורת 16.8 מיליון דולר, 10.8 מהם מובטחים. טאקר דרש מהרייבנס חוזה ארוך טווח ואיים לעזוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully