וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ייקוב נג'וקו סגר במכבי פתח תקוה. גל לוי ייצא למחנה האימונים

15.7.2016 / 13:08

החלוץ הניגרי וקשר ראשון לציון, שעל מועמדותם פורסם בוואלה! ספורט, נמצאים בתכניות של קובי רפואה ועומר גולן. כבשו צמד במשחק אימון. לא בטוח שהניגרי יצא למחנה בגלל בעיית ויזה

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: מרום שפיצר

החלוץ ג'ייקוב נג'וקו סיכם במכבי פתח תקוה. הניגרי כבש הבוקר צמד במשחק אימון שנערך מול הפועל רמת גן (5:4 לפתח תקוה). יש לציין כי פתח תקוה הייתה בפגיור של 4:0 במחצית, והצליחה לחזור במחצית השניה תוך מהפך מדהים. במחצית השניה שיחק ההרכב החזק יותר, אך עדיין, מדובר במהפך מרשים גם ביחס למשחק אימון.

מייקל סיטון, שכבש צמד במשחק עבור הפועל רמת גן, חתם בקבוצה. חלוץ נבחרת ג'מייקה בן ה-20 סיים שבוע וחצי של התרשמות בצורה מוצלחת וחתם באמצעות סוכנו אדם קידן. היו"ר עינב חזנוולד: "החתמנו שחקן עם עתיד מבטיח, שישדרג אותנו".

שחקן נוסף שצפוי להצטרף הוא קשר הפועל ראשון לציון גל לוי, שכבש אף הוא צמד במשחק (עוז פרץ השלים) וקיבל הודעה כי הוא ייצא למחנה. על מועמדות השניים פורסם בוואלה! ספורט. עדיין לא ברור אם הניגרי ייצא למחנה בגלל בעיית בהנפקת בהנפקת הויזה.

היום (שישי) חתם בקבוצה השוער עומר בר (20) מבית"ר טוברוק שיתחרה על המקום בסגל. המאמן קובי רפואה והמנהל המקצועי עומר גולן מחפשים גם חלוץ זר. הקבוצה תמריא למחנה באוסטריה ביום ראשון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חלוץ רמת גן החדש, סיטון/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully