וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה לאומית: מוראד אבו ענזה חתם רשמית בהפועל עכו

יממה לאחר החתמתו של דניאל בורחל, הקבוצה מהצפון ממשיכה להתחזק. החלוץ חתם רשמית וייצטרף לקבוצתו הרביעית בקריירה. מנכ"ל המועדון, רפי סולטן: "שחקן מצוין שישדרג את ההתקפה"

הפועל עכו. הפועל עכו, אתר רשמי
אבו ענזה מוצג במדים החדשים/אתר רשמי, הפועל עכו

היורדת לליגה הלאומית, הפועל עכו, ממשיכה בצירוף השחקנים לקראת העונה הבאה והשחקן החדש שמצטרף למועדון הוא מוראד אבו ענזה. החלוץ חתם רשמית והוצג עם חולצת הקבוצה, יממה לאחר חתימתו של המגן דניאל בורחל. לאחר החתימה, מנכ''ל הפועל עכו, רפי סולטן אמר: "אני שמח שמוראד מצטרף למשפחת הפועל עכו. מוראד שחקן מצוין ואני בטוח שהוא ישדרג את ההתקפה שלנו.''

אבו ענזה החל את דרכו במחלקת הנוער של מכבי קרית גת בעונת 2005/06, ובהמשך עבר להפועל בני לוד, שם שיחק במשך חמש עונות. אבו ענזה הפגין יכולת טובה וב-2011 ערך הופעת בכורה בליגת העל, לאחר שהושאל למכבי פתח תקוה. מאז אותה עונה אבו ענזה שיחק לסירוגין במדי מועדון ספורט אשדוד ובני לוד, במדיה שיחק במהלך העונה החולפת.

עכו הספיקה להחתים במהלך הפגרה את אור אלקבץ, מחמוד עבאס, דיא לבאבידי, קווין ריינשטיין, ברנקו מיכאילוביץ' ומינדאוגאס פאנקה שהצטרף לפני יומיים מהפועל פתח תקוה. כמו כן, הקבוצה הצליחה להשאיר את משה מישאלוב, ציון צמח, אחמד קאסום ואליאור סיידר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully