וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דינקו טרבוטיץ' חתם בבני יהודה: "מודה לכל האוהדים על ההודעות"

אחרי דרמה בין הזהובים לבית"ר ירושלים, שניהלה גם היא משא ומתן עם הקשר הקרואטי, הוא חתם בשכונה לשלוש עונות. מבית"ר נמסר: "החלטנו לרדת מהעניין כדי לא לפגוע בקשר בין המועדונים"

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: מרום שפיצר

הקשר, דינקו טרבוטיץ' (26), חתם הבוקר (רביעי) לשלוש עונות בבני יהודה תל אביב. אחרי דרמה לא קטנה בין בית"ר ירושלים לבין בני יהודה וכעס על המנכ"ל החדש של הירושלמים משה דמאיו, שלטענת הזהובים ניסה לבצע מחטף על השחקן, חתם היום הקשר הקרואטי על חוזה בשכונה והוא יהיה לזר השישי של הקבוצה ויתווסף לסגל המתחדש של בני יהודה תחת הבעלים החדש ברק אברמוב. "אני שמח על החתימה בבני יהודה", אמר הבוקר טרבוטיץ'. "שמעתי שאני מגיע למועדון חם. אני מודה לכל האוהדים על מאות ההודעות ועל הרצון לראות אותי בבני יהודה. אני מקווה לתרום רבות למועדון ומאושר מאוד.

עד אתמול הסיכוי שהקרואטי יחתום לא נראה גבוה, אולם הרצון של בית"ר ירושלים לראות אותו חותם בשירותיה זירז את הנהלת בני יהודה לחתום עם השחקן. אתמול בלילה הוציאה הנהלת הקבוצה מהבירה הודעה ובה נכתב: "מזה כמה שבועות מנהל מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים משא ומתן עם שחקן הכדורגל הקרואטי דינקו טרבוטיץ' באמצעות סוכן השחקנים מריו מסטרוביץ'. המעקב אחר השחקן והמו"מ נעשה עוד קודם כניסתו של משה דמאיו לתפקיד מנכ"ל המועדון. ידוע לבעלי המועדון אלי טביב כי השחקן ניהל מו"מ במקביל עם בני יהודה תל אביב.

בנושא אחר

בבית"ר ירושלים חוששים שחסוס רואדה ייעדר מול אומוניה ניקוסיה
מכבי חיפה מחפשת גם קשר אחורי. תשחרר את אחד הזרים?

שחקן בני יהודה דינקו טרבוטיץ'. אתר רשמי בני יהודה, אתר רשמי
הזר השישי של הזהובים/אתר רשמי, אתר רשמי בני יהודה

"ברגע שהובן כי השחקן עשוי לחתום בסופו של דבר בבני יהודה במועדון החלו לבדוק אופציות אחרות ונוספות. בשעות הערב בעלי המועדון קיבל שיחה ממריו מסטרוביץ' אשר הבהיר היום כי השחקן פנוי וביקש לברר האם הצעתה של בית"ר עומדת בעינה כיוון שהמו"מ מול בני יהודה לא הבשיל לידי חתימה. בו ברגע ורק אז הוחלט לחדש את המו"מ מול השחקן. שיחת טלפון אשר הגיעה מבעלי בני יהודה ברק אברמוב לאלי טביב ובו מסר אברמוב כי המו"מ לא מוצא בין בני יהודה לשחקן הביא להחלטה על ידי אלי טביב ומשה דמאיו לרדת מן העניין ולאפשר לבני יהודה למצות את המו"מ מול השחקן כדי לא לפגוע במערכת היחסים בין המועדונים. לא זו דרכו של אלי טביב ושל מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים. מערכת היחסים בין אלי טביב לסוכן הקרואטי מר מסטרוביץ' היא ארוכת שנים, עוד מהתקופה בה שיחק מסטרוביץ' בישראל תחת ניהולו של טביב בכפר סבא".

היום כאמור הקשר חתם סופית בקבוצה והסאגה מול בית"ר הסתיימה גם בהודעה מצד הנהלת בני יהודה לאלי טביב שעצר את המשא ומשא של דמאיו מול טרבוטיץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully