וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה אישרה: ניקוארה חתם, גם נג'וקו עשוי להצטרף

13.7.2016 / 11:32

אחרי המו"מ מול הקשר והחלוץ, עליו פורסם בוואלה ספורט, השניים נחתו בישראל. מסתמן: חגי גולדנברג וגיא מלמד יחתמו עד תחילת השבוע על חוזים של שנתיים עד שלוש שנים

קובי רפואה מאמן מכבי פתח תקוה. ניב אהרונסון
עומד להתחזק בשני זרים. קובי רפואה/ניב אהרונסון

במכבי פתח תקוה אישרו הבוקר ( רביעי) כי שני שחקנים צפויים לחתום בקבוצה. כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, פתח תקוה קיימה משא ומתן עם החלוץ הניגרי ג'ייקוב נג'וקו (19) והקשר הרומני של פנדורי, ויורל ניקוארה, במטרה שיגיעו להתרשמות בקבוצה. השניים נחתו אתמול בישראל, כשניקוארה עבר עוד היום בדיקות רפואיות וחתם רשמית ואילו נג'וקו יחל בהתרשמות.

הקשר הרומני בן ה-28 כבש שני שערים בעונה חולפת. בחודש אוגוסט 2011 הוא רשם הופעת אחת במדי נבחרת רומניה, שניצחה 1:0 במשחק ידידות את סן מרינו. פתח תקוה החליטה להביא קשר וחלוץ לאחר הפיצוץ בעסקת קשרה הרומני של בוטושאן, פטרה איבנוביץ'. כעת ממשיכים עומר גולן וקובי רפואה לחפש חלוץ זר בכיר נוסף להשלמת הסגל. עד כה החתימה הקבוצה את הבלם ברנהרד יאנצ'יק והקשר רומאריו פירס. המגן דין אקאפי עשוי לחתום גם הוא בקבוצה.

בינתיים, התקדמות נרשמה בגזרת חגי גולדנברג וגיא מלמד. ההערכה היא שהשניים יסכמו בסוף השבוע הנוכחי על חוזים שנעים בין שנתיים לשלוש שנים. מלמד הבין שבית"ר ירושלים לא מעוניינת לצרף אותו ואף קבוצה אחרת לא תסכים לשלם דמי השבחה, מה גם שרפואה מאוד מעוניין שיישאר ובונה עליו לעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully