וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הבטחתי לעצמי שהקהל במלחה לא ישרוק בוז לשחקניו"

22.10.2002 / 13:18

מאמן הפועל ירושלים מביע את אכזבתו משחקני הנבחרת וטוען שכל ההפסדים נובעים בשל חוסר מזל משווע. שני שחקנים מעומדים לחזק את הקבוצה שיצאה הבוקר לבולגריה

ארז אדלשטיין, מאמן הפועל ירושלים, מביע את אכזבתו משחקני הנבחרת הישראלים לאחר ההפסד הביתי השני אותו חטפה הקבוצה מול גליל עליון ביום ראשון. בראיון ל'מעריב' טוען אדלשטיין: "ציפיתי שארבעת שחקני הנבחרת שלנו יעשו את ההבדל אבל לא ראיתי את זה מהם. השחקנים צריכים להבין שהם נלחמים על החיים שלהם".

עוד אומר אדלשטיין: "זה כאילו שיש עלינו קללה. יש לנו חוסר מזל משווע ואנחנו נגררים אחרי האירועים. זה כדור שלג שחייבים לעצור אותו. קיבלתי עשרות טלפונים מאוהדים של הקבוצה ואני מחוייב לקהל בעיר. כבר הפסדתי משחקים בחיים שלי אבל הבטחתי לעצמי שהקהל במלחה לא ישרוק בוז לשחקנים שלו, למרות שביום ראשון, מול הגליל, השריקות היו סופר מוצדקות" (מעריב).

שני שחקנים מעומדים לחזק את הקבוצה: וליקו מרסיץ' בן ה-31 ששוחרר לפני מספר ימים מאולימפיאקוס המשחק בעמדת סמול-פורוורד והסנטר האמריקאי אשרף אמאיה. הבוקר יצאה הקבוצה לבולגריה לקראת המשחק מחר מול יאמבולגאס במסגרת המחזור הרביעי בצ'מפיונס קאפ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully