וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: הקשר אדילסון בהייה יגיע ביממה הקרובה להתרשמות

11.7.2016 / 19:46

שחקן הכנף, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, צפוי להגיע ביממה הקרובה לישראל ועשוי לחתום בקבוצה של אלי כהן. יצטרף לקשר האחורי סזאר שנבחן. האדומים ניצחו 0:2 את הפועל עפולה באימון

אחרי שהחתימה את השוער ההולנדי פיט פלטהאוזן (ויטסה ארנהיים) והקשר הקרואטי פיליפ יאזביץ' (טרגו מורש), בהפועל חיפה מגבירים את המאמצים לחזק את הסגל בקשר אחורי ושחקן כנף זרים.

אחרי שהודיעה כי הקשר האחורי הברזילאי ג'וליו סזאר (28) נחת להתרשמות, ביממה הקרובה צפוי לנחות להתרשמות במועדון שחקן כנף, הקשר ההתקפי אדילסון בהייה, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט. הקבוצה של יואב כץ החתימה עד כה ארבעה שחקנים (כולל השוער המחליף רובי לבקוביץ' וניסו קפילוטו) ובשורותיה נבחנים כעת שלושה שחקנים: הקשרים שלומי מראד וסהר דהן וסזאר. גם שני ברזילאים נוספים, הקשרים רוג'ר גאושו (30) ומאוריסיו (21) עשויים להגיע להתרשמות, אך במועדון עדיין לא קיבלו אישור לכך.

אלי כהן מאמן הפועל חיפה. סוכנות ג'יני
מצא זר חמישי? אלי כהן/סוכנות ג'יני

הפועל חיפה גברה במשחק אימון שנערך בעפולה 0:2 על הפועל עפולה מהליגה הלאומית משערים שכבשו שלומי ארבייטמן בדקה ה-55 ושחקן קבוצת הנוער סער פדידה בדקה ה-75. פדידה גם בישל את השער הראשון. מקסים פלקושצ'נקו בישל את השער השני. פיליפ יאזביץ', הסובל מרגישות בגיד אכילס, זכה למנוחה. דור מלול, אושרי רואש וקפילוטו עדיין פצועים ולא שותפו במשחק. ברונו פיניירו עדיין לא מתאמן וישוב בשבוע הבא לארץ. גם פלטהאוזן, שחזר בשבת למולדתו, לא נטל חלק במשחק כי טרם חזר לארץ. לכן רובי לבקוביץ' פתח בשער.

ביום שלישי הבא תצא הקבוצה למחנה אימונים באיטליה. המבחן הראשון שלה יהיה ביום שישי, כשתפגוש את בולוניה למשחק ידידות.

עדכון ראשון: 9:02

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully