וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'רקו קוראץ' חזר להתאמן עם הפועל חיפה. בהייה צפוי לנחות

8.7.2016 / 9:24

החלוץ שב לאימונים לראשונה מאז הוחלט להחזירו לסגל. במועדון אישרו: הברזילאי יצטרף לרשימת הנבחנים. סהר דהן, שחקן כנף מכרמיאל/צפת, עשוי להצטרף

צילום מסך

בהפועל חיפה עדיין ממתינים להחלטה של השוער ההולנדי פיט פלטהאוזן, שאמור לשוב מחר (שבת) להולנד וקודם לכן להודיע האם ההסכם בין הצדדים לעונה הבאה תקף. כזכור, במועדון החליטו כי הם רוצים את השוער בסגל, אך שחקנה לשעבר של ויטסה הודיע כי רק לקראת חזרתו יחליט אם להישאר בישראל. ההערכה היא שהשוער ירצה לשחק בהפועל חיפה.

החלוץ ז'רקו קוראץ' חזר אתמול לאימונים. זה היה האימון הראשון של קוראץ' מאז חידשה הקבוצה את ההכנות לעונה הבאה. עד כה המונטנגרי, שרק לאחרונה התקבלה החלטה להשאירו בסגל (בעיקר בשל תקנת הזרים שעברה בהתאחדות) לא התאמן בשל סיבות אישיות ולכן הוא שב רק לפני יומיים לארץ. הקשר שלומי מראד ממשיך להרשים את הצוות המקצועי. אלי כהן זימן למבחנים את שחקן הכנף סהר דהן, ששיחק בעונה החולפת בהפועל כרמיאל/צפת וכבש שלושה שערים. במועדון נוטים להחתים לפחות אחד מהשניים.

במועדון אישרו כי הקשר הברזילאי אדילסון בהייה, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, צפוי לנחות להתרשמות בקבוצה. הוא יצטרף לקשר ההתקפי הברזילאי רוג'ר גאושו, ששיחק בליגה השניה בארצו, ולקשר ההתקפי מאוריסיו דה סילבה ג'וניור. בינתיים, הפועל חיפה הודיעה כי ברזילאי אחר, ג'וליו סזאר (28) המשחק בתפקיד הקשר האחורי, ינחת להתרשמות הלילה. ברזילאי אחר שעשוי לחתום ללא מבחנים הוא הכישרון הצעיר של קבוצת בוטאפוגו הברזילאית, מאורו גבריאל (19).

ז'רקו קוראץ' שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
הצטרף לאימונים. קוראץ'/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully