וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנטיאגו סאול ליטבין עזב במפתיע את קרית שמונה, פושה ירד מהפרק

7.7.2016 / 12:10

קרית שמונה נענתה לבקשתו של הקשר היהודי-אורוגוואי לפרוש, והפסיקה מיידית הליך האזרוח שלו. איזי שרצקי ירד מחלוץ מכבי הרצליה ומנסה להחתים את שלומי אזולאי או עדן בן בסט

איזי שרצקי בעלי עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
החיפושים נמשכים. שרצקי/ברני ארדוב

הקשר האורוגוואי-יהודי סנטיאגו ליטבין הודיע לראשי עירוני קרית שמונה שהוא מבקש לפרוש מכדורגל ולעזוב את הקבוצה. הקשר, שהצטרף הקיץ, טען בפני אנשי קרית שמונה שהקריירה ככדורגלן נולדה אך ורק מתוך ניסיון לרצות את אביו, וכעת הוא מעוניין לצאת לדרך חדשה. בקרית שמונה הופתעו אך נענו לבקשתו, שחררו אותו ועצרו את תהליך האזרוח שלו.

מי שעוד ככל הנראה לא ישחק בקרית שמונה הוא ז'ורדן פושה. בשלב זה הודיעו ראשי הקבוצה למכבי הרצליה שהם יורדים מהניסיון להחתים את החלוץ הצרפתי. שרצקי בדק את האפשרות להחתים את החלוץ, אך נכון לעכשיו נראה שבקרית שמונה יחפשו שחקנים אחרים. עדיין לא ברור מה יהיה עם אוסטין אמוטו, שניתק קשר ולא הופיע לפתיחת האימונים.

במקביל, נמשכים הניסיונות לצרף את שלומי אזולאי. חלוץ בני סכנין בעונה החולפת מנסה למצוא קבוצה בחו"ל, אך אם לא ימצא ייתכן שיחזור לקבוצה עימה זכה באליפות. שרצקי העביר הצעה רשמית גם לעדן בן בסט, אך בשלב זה ישנם פערים כספיים בין הצדדים.

עדן בן בסט שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
פערים משמעותיים. בן בסט/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully