וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "הדשא בטדי מסוכן לשחקנים, אם נעבור שלב נחשוב איפה לארח"

7.7.2016 / 8:40

שחקני בית"ר חוששים מפציעות במשחק הגומלין מול סלובודה טוזלה (19:45, ספורט 2) בשל מצב המגרש: "אמרו שיטפלו בזה אחרי גמר הגביע". התפתחות דרמטית בפרשת אצילי: דראפיץ' ביקש להשתחרר מעדות בבוררות של אצילי

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים תפגוש הערב (חמישי) את סלובודה טוזלה במשחק הגומלין של הסיבוב הראשון במוקדמות הליגה האירופית (19:45, ספורט 2). לאחר התיקו 0:0 במשחק הראשון בבוסניה, בבית"ר מאמינים כי הקבוצה תצליח לעבור לשלב הבא, אך יחד עם זאת המאמן רן בן שמעון הזהיר את שחקניו מלצאת קדימה בחוסר אחריות היות ששער חוץ של הבוסנים מחייב את בית"ר להבקיע שניים כדי לעבור לשלב הבא.

לאחר אימון הערב של הקבוצה בטדי נשמעו טענות קשות בנוגע לכר הדשא באיצטדיון. שחקנים התלוננו על בורות וחוסר טיפול בדשא שמקשה לפתח משחק ראוי. בבית"ר אף אמרו כי במצבו הנוכחי המגרש חושף את השחקנים לפציעות. גורם במועדון אמר אתמול: "אחרי גמר הגביע אמרו שיטפלו בזה, אם היינו יודעים שזה יהיה המצב היינו מארחים במגרש אחר. אם נעבור שלב נחשוב איפה לארח, המגרש מסוכן לשחקנים".

רן בן שמעון עם שחקני בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
מזהיר מספיגת שער חוץ. רן בן שמעון/ברני ארדוב

בנוגע להרכב הקבוצה, נראה כי בן שמעון יעלה עם אותם 11 שפתחו במשחק הראשון, כאשר נראה כי ההתלבטות היחידה היא בין קובי מויאל ליעקב בריהון. איתי שכטר ימשיך בהתקפה, ומאחוריו ישחקו עומר אצילי וארסניו ולפורט. במהלך משחקון אתמול דן מורי לא אהב את אחת ההחלטות של בן שמעון ובעט בכדור שפגע באחד השחקנים. בן שמעון צעק עליו: "די עם העצבים על כל דבר, תמשיך ככה ואני אעיף אותך" אך לאחר מכן השניים שוחחו והעניין נרגע.

ביום שני ייערך הדיון האחרון בבוררות של אצילי. בית"ר אמורה להביא את העדים מטעמה כאשר מאמנה לשעבר סלובודאן דראפיץ' ביקש להשתחרר מהעדות. דראפיץ' אמר לאנשי בית"ר: "מסרתי תצהיר ואמרתי בכל כלי תקשורת את דעתי. האירוע הזה פגע בי ואני רוצה לשים אותו מאחוריי ולא להתעסק בזה יותר". בבית"ר שוקלים לקבל את בקשתו, כאשר מי שאמורים להעיד הם מנהל הקבוצה אושרי דודאי, רופאי הקבוצה, הפיזיותרפיסט תומר בסן וייתכן שגם הבעלים אלי טביב.

הרכב משוער: בוריס קליימן, שניר משען, חסוס רואדה, דן מורי, אורי מגבו, קלאודמיר, דן איינבינדר, קובי מויאל (יעקב בריהון), עומר אצילי, ארסניו ולפורט, איתי שכטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully