וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הגישה הצעה רשמית לגולסה, קיימים פערים בין הצדדים

6.7.2016 / 22:06

הקשר ששוחרר מפאוק קיבל הצעה לחוזה ארוך טווח, עם אופציה לסיום ההתקשרות בכל עונה. במקביל הוא ממשיך במגעים עם מכבי ת"א. חיפה לעטר: עליך להתייצב לאימונים בארץ. אזולאי, בו רוני לוי מעוניין, ממתין להתפתחויות

צילום: אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה הגישה הערב (רביעי) הצעה רשמית לאייל גולסה. לפי שעה ישנם פערים בין הצדדים, כאשר השחקן ממשיך לנהל מגעים גם עם מכבי תל אביב במקביל. מוקדם יותר היום נערכה שיחה בין המנכ"ל אסף בן דב לבין דודו אוואט, סוכנו של השחקן. קשר פאוק לשעבר, שעל ההתעניינות בו פורסם בוואלה! ספורט, קיבל הצעה לשלוש שנים עם אופציה לסיום ההתקשרות בכל עונה.

בחיפה הבהירו כי הם עדיין מעוניינים בשלומי אזולאי שנמצא עם מכבי תל אביב בסלובניה וממתין להתפתחויות בנושא. במועדון הבהירו כי לא יסכימו לאחד בין הרצון של מכבי תל אביב לראות את עטר בקבוצה לבין העסקה של אזולאי: "אם מכבי תל אביב רוצה היא תשחרר אותו. אם לא, יש לנו אופציה נוספת", אמרו במועדון. אזולאי עצמו כבר הבהיר לראשי המועדון כי הוא מוכן לחתום מיידית בירוק. מאמן הקבוצה רוני לוי, מעריך מאוד את אזולאי ורוצה לראות אותו בקבוצה.

במקביל, בחיפה הבהירו לאלירן עטר כי עליו להתייצב לאימון הראשון עם חזרת הקבוצה לארץ. השחקן ייבדק על ידי רופא הקבוצה על מנת לבחון האם התאושש מהפציעה.

שחקן פאוק סלוניקי, אייל גולסה. GettyImages
קיבל הצעה לשלוש שנים בירוק. גולסה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully