וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה מתעניינת בקשר הברזילאי מאורו גבריאל, יאזביץ' חתם

6.7.2016 / 9:11

במועדון בודקים אפשרות לשאול ללא תמורה את הקשר הצעיר, ששייך לבוטאפוגו ולא מצא את מקומו בקבוצת הבוגרים. הקרואטי חתם, פלטהאוזן ערך אימון בכורה. גם בהייה יגיע להתרשמות?

צילום מסך

בווידאו: ביצועיו של מאורו גבריאל

הפועל חיפה בודקת אפשרות לשאול את הכישרון הצעיר של קבוצת בוטאפוגו הברזילאית, מאורו גבריאל (19), שעדיין לא מצא את מקומו בקבוצה הבוגרת ובעונה החולפת הושאל לוולטה רדונדה. סעיף השחרור של השחקן גבוה מאוד, אבל בחיפה בודקים אפשרות להעבירו בהשאלה ללא תמורה, כשהקבוצה הברזילאית תשלם את שכרו.

עוד בנושא

הפועל חיפה הודיעה: פלטהאוזן ינחת הערב בישראל ויצטרף לאימונים
חיים מגרלשווילי על סף סיכום בהפועל חיפה, יגיע לאימון הפתיחה

הקשר בין הצדדים נוצר באמצעות סוכן ישראלי המתגורר בברזיל, וכעת מנסים במועדון לקדם את ההעברה. אתמול (שלישי) פרסמנו כי שחקן נוסף שהוצע למועדון על ידי סוכן השחקנים איתן מזרחי הוא הקשר הברזילאי אדילסון בהייה שמשחק בפורטוגל. הוא עשוי לחבור לשני שחקנים ברזילאים שאמורים לנחות להתרשמות בקרוב.

אחרי הסיכום עם חיים מגרלשווילי, במועדון ינסו לסגור את עסקת ניב סרדל. ההערכה היא שהשחקן ימשיך לעונה נוספת. כזכור, ז'רקו קוראץ' ימשיך לעונה נוספת לאור תקנת הזרים החדשה. היום ערך השוער פיט פלטהאוזן אימון בכורה. במועדון הבהירו כי למרות החתימה על זכרון הדברים, ההולנדי יוכל לחזור בו מההסכם אם יחליט שהוא לא מעוניין לשחק בישראל. הקשר דור כוכב ממשיך להיבחן בקבוצה. הקשר שלומי מראד מרשים את אלי כהן ועשוי לחתום בקבוצה. פיליפ יאזביץ' הקרואטי חתם רשמית.

פיט פלטהאוזן, שוער הפועל חיפה. דוברות הפועל חיפה, אתר רשמי
התאמן לראשונה עם הקבוצה. פלטהאוזן/אתר רשמי, דוברות הפועל חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully