וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: לואיס גוטיירס נחת כדי לסכם על התרת חוזהו

5.7.2016 / 10:34

הבלם הבוליביאני, לו יש חוזה גם לעונה הבאה, ינסה להגיע להסדר עם המועדון ואם לא יצליח בכך הוא ידרוש לכבד את חוזהו ולחזור לאימונים. שלומי אזולאי החלוץ, ז'ורדן פושה ושחר הירש מועמדים

גל צרויה שחקן בני יהודה מול לואיס גוטיירס שחקן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
ינסה להגיע להסדר עם קרית שמונה. גוטיירס/ברני ארדוב

בלמה הבוליביאני של עירוני קרית שמונה, לואיס גוטיירס נחת בישראל וייפגש עם ראשי המועדון בניסיון להגיע לסיכום על התרת חוזהו. הבלם שמחזיק בחוזה לעונה הבאה במועדון הצפוני, קיבל הןדעה שהוא לא בתוכניות והגיע לארץ במטרה לסיים את ההתקשרות עם הקבוצה של איזי שרצקי. עם זאת, אם גוטיירס לא יגיע להבנות עם ראשי המועדון הוא ידרוש לכבד את חוזהו ולהצטרף לאימונים. בשני הצדדים מעריכים שניתן יהיה להגיע להסדר כשבמקרה כזה הבלם צפוי לחתום באחת מהקבוצות בליגה הראשונה בארץ מולדתו.

בינתיים פתחה הקבוצה אתמול את מחנה האימונים שלה בקיסריה כשעוזר המאמן תומר קשטן ומאמן הכושר ערן שדו ינהלו את האימונים בשל העובדה שהמאמן החדש מוטי איוניר נמצא בחו"ל כפרשן של משחקי היורו, דבר שקיבל אישור על ידי הבעלים איזי שרצקי. בקרית שמונה רוצים להתחזק בשחקן נוסף בחלק ההתקפי כששלומי אזולאי ושחר הירש עדיין מועמדים וכמו כן ז'ורדן פושה. בנוסף בקבוצה בודקים מועמדות של עוד כמה חלוצים זרים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully