וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים צפויה להיפרד מדונטה סמית'

4.7.2016 / 22:45

האדומים קיבלו החלטה שלא לממש את האופציה על הפורוורד, שאמור היה להרוויח כ-800 אלף דולר בעונה הבאה. בקבוצה סבורים כי יוכלו למצוא אלטרנטיבות זולות יותר. טוני גפני נפרד מהאוהדים

נועם מושקוביץ

אחרי שנתיים בהפועל ירושלים, הכוכב הגדול של הקבוצה, דונטה סמית' (32, 2.01), צפוי להיפרד מהאדומים. האדומים קיבלו החלטה עקרונית שלא לממש את האופציה על השחקן, שאמור היה להרוויח כ-800 אלף דולר בעונה הבאה. בהנהלת הקבוצה סבורים שבסכום זה, הם יכולים להחתים שחקנים טובים לא פחות.

יש לציין כי הבעלים אורי אלון עוד עשוי למנוע את עזיבתו של סמית', אך נראה שאם לא יקרו התפתחויות בלתי צפויות ברגע האחרון, הפורוורד האמריקאי יעזוב את הפועל ירושלים אחרי שנתיים בקבוצה.

סמית', שהגיע להפועל ירושלים ממכבי חיפה, היה אחד משחקניה הבולטים של הקבוצה העונה, כשב-32 משחקי ליגה קלע 12 נקודות בממוצע יחד עם 5.6 ריבאונדים, כמעט שתי חטיפות ו-4.5 אסיסטים למשחק.

שחקן הפועל ירושלים דונטה סמית'. יוסי ציפקיס
בדרך החוצה. סמית'/יוסי ציפקיס

טוני גפני נפרד הערב בחשבון האינסטגרם שלו מהפועל ירושלים, אותה הוא עוזב אחרי שתי עונות כפי שפורסם בוואלה! ספורט: "השנתיים שלי בירושלים היו מדהימות, והאוהדים עשו אותן כאלה. אני רוצה להגיד לכל מי שהתקשר ושלח הודעות בימים האחרונים שאני זה שצריך להודות לכם ולא להפך. לנצח יהיו לי זיכרונות טובים מהצורה בה הים האדום של ירושלים חיבק אותי ואת משפחתי. כל הדברים הטובים נגמרים בסוף, אני לא יכול להודות לכם האוהדים ולאנשים בירושלים מספיק. אני כל כך מתרגש להיות שחקן חופשי עכשיו והמהלך הקרוב שלי יתברר בהקדם, צפו לדברים גדולים".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully