וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימס אוגוסטין בצסק"א, צ'כיה עוברת לשיטה של גמר במפגש כפול

4.7.2016 / 14:11

שחקן הפנים אמריקאי עובר לקבוצת הפאר. אחרי 13 אליפויות רצופות לנימבורק, החליטו ברפובליקה לבטל את גמר הפלייאוף ולנסות דרכים אחרות. העברות: מייק ג'יימס בפנאתינייקוס

ג'יימס אוגוסטין, חימקי מוסקבה. GettyImages
חוצה את הכביש. אוגוסטין/GettyImages

מתנגדי הפיינל פור בליגת העל משתמשים כבר שנים ארוכות בטיעון שרק בישראל מוכרעת זהות האלופה ללא סדרת גמר. ובכן, בעונה הקרובה זה לא ממש יהיה נכון. הליגה הצ'כית החליטה לנסות שיטה חדשה - גמר בשני משחקים (בבית ובחוץ) - כפי שהיה נהוג בארץ הקודש עד לפני שנה.

נימבורק, שאותה מאמן הישראלי ננו גינזבורג, מחזיקה ב-13 אליפויות רצופות, תוך שהיא מטאטאת את יריבותיה - ובחמש השנים האחרונות עמדה על מאזן בלתי נתפס של 0:14 בסדרת הגמר. שינוי נוסף: בעונה הקרובה תיאלץ הקבוצה להשתתף בליגה לכל אורכה, מאחר שהיא צפויה לעזוב את ליגת ה-VTB.

בינתיים, נרשמו כמה העברות מעניינות באירופה:

* שחקן הפנים של חימקי מוסקבה בארבע השנים האחרונות, ג'יימס אוגוסטין, מחליף את הצהוב באדום וחוצה את הכביש. הוא חתם לעונה אחת בצסק"א מוסקבה, לאחר שהעדיף אותה על פני הצעה ממכבי תל אביב.

* מייק ג'יימס, ששיחק בעבר בליגה הלאומית בישראל עם הפועל גליל עליון, מוכן לשדרוג הבא בקריירה שלו: אחרי שהצעיד את לבוראל קוצ'ה לפיינל פור של היורוליג, הוא חתם על חוזה המוערך במיליון דולר בפנאתינייקוס ויצטרף בשורותיה לכריס סינגלטון.

* ויטוריה הייתה הקבוצה שהדיחה את פאו ברבע גמר היורוליג, ולא בכדי שחקניה הפכו לסחורה מבוקשת באתונה. גם הסנטר היווני, יאניס בורוסיס, קיבל הצעה מפתה מהירוקים, אלא שהוא מעדיף למצות לפני כן את אופציית ה-NBA.

* תומאש סטוראנסקי ומלקולם דילייני, שהיו אמורים להוביל את הקו האחורי של ברצלונה, לא ילבשו את מדיה וישחקו ב-NBA. הרכז הצ'כי, חניכו של גינזבורג בנבחרת, קיבל חוזה של תשעה מיליון דולר לשלוש שנים בוושינגטון וויזארדס. דילייני, שהצטיין בעונה החולפת בלוקומוטיב קובאן, צפוי על פי הדיווחים לחתום באטלנטה הוקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully