וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: הפועל ירושלים בדרג הרביעי בהגרלת שלב הבתים

4.7.2016 / 13:33

סגנית האלופה הישראלית תדע ביום חמישי מי יהיו יריבותיה באירופה בעונה הקרובה. היא לא תפגוש את ריטאס וילנה, ססארי וז'ילונה גורה. ראשי הבתים: קובאן, חימקי, מלאגה וניז'ני

נועם מושקוביץ

יריית הפתיחה לגירסה החדשה והמשופרת של היורוקאפ תתבצע ביום חמישי, עם הגרלת שלב הבתים, והיום (שני) התפרסמו הדרגים. הנציגה הישראלית היחידה במפעל, הפועל ירושלים, שובצה לקבוצת האיכות הרביעית מתוך שש.

דרג 1: לוקומוטיב קובאן, חימקי מוסקבה, אוניקאחה מלאגה, ניז'ני נובגורוד.
דרג 2: ולנסיה, אלבה ברלין, באיירן מינכן, גראן קנאריה.
דרג 3: צדביטה זאגרב, מורסיה, בילבאו, אולימפיה לובליאנה.
דרג 4: הפועל ירושלים, ריטאס וילנה, דינמו ססארי, ז'ילונה גורה.
דרג 5: זניט סנט פטרסבורג, קאנטו, א.א.ק אתונה, אולם.
דרג 6: בודוצ'נוסט, פרטיזן בלגרד, טרנטו, רג'ו אמיליה.

24 הקבוצות המשתתפות ישובצו בין ארבעה בתים, שישוחקו בשיטת ליגה בת עשרה מחזורים. ארבע הראשונות מתוך השש שבכל בית יעפילו לשלב הטופ 16, שבו הן יחולקו מחדש לארבעה בתים - הפעם שתי הראשונות מתוך הארבע יעלו בתום שישה מחזורים. רבע הגמר, חצי הגמר והגמר ייערכו בסדרות של הטוב משלושה משחקים.

אף שהקיץ רק בתחילתו והסגלים עדיין לא בנויים, נראה על פניו כי עדיף לירושלים לקבל מהדרג הראשון את ניז'ני נובגורוד. כך היא גם צפויה להימנע ממפגש עם קבוצה רוסית אחרת - זניט סנט פטרסבורג החזקה - בדרג החמישי.

בתוך כך, אחרי שהכריזה בימים האחרונים על מינויו של מרסלו ניקולה לעוזר המאמן הראשון ועל החתמתם של טראוויס פיטרסון ואייזק רוזפלט, קרובה ירושלים לצרף את מודי מאור כעוזרו השני של המאמן סימונה פיאניג'אני. מאור הוא הסקאוט של נבחרת ישראל, ובשנתיים האחרונות שימש כעוזרו של צביקה שרף במכבי אשדוד.

יותם הלפרין הפועל ירושלים. ברני ארדוב
לא פשוט. הלפרין/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully