וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה פתחה עונה עם הזרים, רומאריו פירס ומתן חוזז

3.7.2016 / 19:12

מכבי פתח תקוה פתחה את עונת 2016/17 עם הזרים, חוזז והזרים, מאמנה דיבר על דילן סייס, שלא עונה לראשי המועדון בימים האחרונים: "אני רוצה שיהיו פה רק שחקנים שרוצים להיות פה"

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: מרום שפיצר
קובי רפואה מאמן מכבי פתח תקוה עם עומר גולן. ניב אהרונסון
קובי רפואה ועומר גולן/ניב אהרונסון

מכבי פתח תקוה החלה להתאמן לפני מספר ימים, אבל רק היום (ראשון) היא קימה את האימון הרשמי הראשון שלה העונה, בנוכחות שחקני הרכש החדשים. הבלם האוסטרי ברנהרד יאנצ'ק, הקשר הברזילאי רומאריו פירס, לירוי צעירי ומתן חוזז הם הפנים החדשות באימון. דילן סייס, שנעלם לראשי המועדון ואז סיכם את כל הפרטים באמצעות סוכנו שוב נעלם. סייס כבר אישר את הגעתו בשבוע שעבר, אך טרם שוריינה לו טיסה מאחר וראשי המועדון לא מצליחים להשיג אותו.

קובי רפואה ועומר גולן עמלים על מציאת חלוץ זר. כל השמות שהוצעו עד כה אינם רלוונטים, בעיקר בשל פערים כספיים. אחרי הגעת החלוץ לפתח תקוה יהיו חמישה זרים, ואז יוחלט האם לצרף זר נוסף. קשר מכבי יבנה, עמית לוגסי, שוחרר. דין אקפי ממכבי הרצליה ימשיך להיבחן וההערכה היא שיחתום וישמש כמגן מחליף לנאור פסר. גם עוז פרץ הצעיר, שמיד בתום העונה קיבל הודעה על חזרתו הצפויה לסגל, מתאמן.

"מכבי פתח תקוה תמיד שואפת גבוה, גם השנה המטרות לא השתנו", אמר רפואה. "אנחנו רוצים להתחיל ברגל ימין, יש הרבה עבודה וזה מה שנעשה. צריך להתחזק בעוד שחקן-שניים בחלק הקדמי ונעשה את זה, אנחנו עם הפנים קדימה. סייס? כרגע הדברים איתו לא מסתדרים. אני רוצה רק שחקנים שרוצים להיות פה. אני לא בלחץ. כן, אני מתרגש, אבל נבנה קבוצה חזקה וטובה שתתמודד חזק מאוד בליגת העל".

לירוי צעירי הוסיף: "עד גיל 15 הייתי פה, זה ממש מרגש לחזור לפה שוב. הכרתי את כולם, יש אחלה צוות, זו נראית אחלה קבוצה, נצטרך לעמוד במטרות. מעצמי יש הרבה ציפיות, מקווה לממש את הפוטנציאל שלי ושל הקבוצה, יש פה כמה צעירים מוכשרים, שחקנים טובים ואני מקווה שנעשה עונה טובה".

קובי רפואה מאמן מכבי פתח תקוה. ניב אהרונסון
מוכן למשימה. רפואה/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully