וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלסן: "מכבי חיפה צריכה להיות קודם כל קבוצה, לא אוסף של כוכבים"

3.7.2016 / 15:08

המנהל הספורטיבי של הירוקים דיבר באתר הרשמי: "האהבה של כולם למועדון הלהיבה אותי. רוני לוי קיבל אותי בצורה נהדרת, הוא מאמן מצוין. נדהמתי מהקהל, הם כמו אוהדים ארגנטינאים"

צילום: האתר הרשמי של מכבי חיפה

מכבי חיפה יצאה העונה לדרך חדשה, כשמינתה לראשונה איש מקצוע לתפקיד המנהל הספורטיבי. מדובר בטור כריסטיאן קרלסן, שעבד בעבר במספר מועדונים בכירים ביבשת, והעונה הגיע כדי לנהל את העניינים המקצועיים במועדון מהכרמל. היום (ראשון) העניק קרלסן ראיון לאתר הרשמי של מכבי חיפה, בו דיבר על מטרות הקבוצה וההחלטה להגיע לישראל.

"את מכבי חיפה הכרתי כשעבדתי כסקאוט בבאיירן לברקוזן", אמר קרלסן. "שיחקנו נגד מכבי חיפה בליגת האלופות והופתעתי מהם. הם הציגו יכולת טובה בשלב הבתים. איך הגעתי? פנו אליי להגיע למכבי חיפה. מאז שנפגשנו בשלב הבתים עקבתי אחר הכדורגל הישראלי שהתקדם מאוד. ביקשתי לבוא לישראל למספר ימים להכיר את האנשים, לבקר במועדון ואז לקבל החלטה בנושא. הכרתי את יענקל'ה, עוזי, אסף ורוני, מדובר באנשים מדהימים. הם נתנו לי הרבה אינפורמציה על המועדון והמטרות. התשוקה של כולם והאהבה שלהם למועדון הלהיבו אותי. החלטתי אחרי שלושה ימים של פגישות וסיורים שאני לוקח את התפקיד".

טור כריסטיאן קרלסן המנהל המקצועי של מכבי חיפה. ברני ארדוב
"יש פה אנשים נפלאים". קרלסן/ברני ארדוב

קרלסן דיבר על העבודה עם רוני לוי: "אני כבר עובד עם רוני מעל חודש. הוא קיבל אותי בצורה נהדרת, אני נהנה לעבוד איתו. שנינו חושבים אותו הדבר ואני מתחבר מאוד לחשיבה שלו. הוא מאמן ברמות הגבוהות ביותר אבל לפני שהוא מאמן מצויין הוא אדם. ריגש אותי שהוא הזמין אותי לבלות יחד עם משפחתו ונותן לי הרגשה נהדרת. המטרה של כולנו לעבוד יחד להשגת המטרות שלנו, זה המפתח. במועדון הזה יש אנשים נפלאים שמנהלים אותו ברמה האירופאית הגבוהה ביותר ואני מכיר לא מעט מועדונים ביבשת".

על התוכניות לעתיד: "ראשית, חשוב לנו כבסיס לבנות קבוצה. מכבי חיפה כך כולנו חושבים צריכה להיות קודם קבוצה ולא אוסף של כוכבים, החל תהליך של בנייה מחדש. לא מעט שחקנים עזבו בהם שחקני נבחרת ושחקנים חדשים יגיעו, כי צריך להביא עוד מספר שחקנים, אבל הם לא יבואו בשביל להגיד שהבאנו חיזוק אלא שחקנים שהם 100 אחוז למען הקבוצה המתאימים לאופי של המועדון ולא משחקים שהם קודם למען עצמם. החל תהליך של בנייה וזה תהליך שלוקח זמן".

קרלסן כבר הספיק להכיר את הקהל הירוק ולא הסתיר את התרשמותו: "את הקהל של מכבי חיפה פגשתי לראשונה בגמר גביע המדינה בירושלים. הגעתי כצופה ונדהמתי. הקהל של מכבי חיפה הזכיר לי קהל לטיני כמו באיטליה ודרום אמריקה. קהל עם תשוקה, שאוהב ואכפת לו מאוד מהמועדון. זו תהייה חוויה לראות את הקהל הזה בסמי עופר. זה קהל כמו בארגנטינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully