וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: אלעד גבאי חתם לשנתיים בהפועל רעננה

מגן בית"ר ירושלים בעונה החולפת, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, הפך לרכש השלישי של סילבס אחרי צור וחוגי. גבאי, שמאס בסחבת מול הקבוצה מהבירה, יחליף את ליאור לוי

צילום וידאו: יותם רונן, עריכת וידאו: מרום שפיצר

בווידאו: בית"ר ירושלים מול הפועל רעננה

הפועל רעננה הודיעה היום (שישי) על צירופו של אלעד גבאי, כשעל המגעים בין הצדדים פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. מגן בית"ר ירושלים בעונה החולפת חתם בקבוצה מהשרון לשנתיים והפך לשחק הרכש השלישי של חיים סילבס אחרי דור חוגי ואסף צור. גבאי חתם באמצעות סוכנו גלעד קצב.

עוד בנושא:
מצאה מחליף לעמאשה: דור חוגי חתם לשנתיים בהפועל רעננה

המגן התייאש מהסחבת עם בית"ר, שהחזיקה באופציה להחתימו לעונה נוספת, ואף נכלל ברשימת המועמדים לשוב לעירוני קרית שמונה, איתה זכה באליפות ההיסטורית. גם הפועל תל אביב הביעה עניין במגן בעקבות עזיבתו של איאד אבו עביד למכבי חיפה, לבסוף בחר גבאי לפתוח בשיחות עם ראשי רעננה שהבשילו לידי חתימה. המגן הצטרף לסגל של סילבס על חשבונו של ליאור לוי, שחתם בהפועל כפר סבא.

גבאי החל את הקריירה בבני יהודה, אך בגיל 19 נשלח לעונת השאלה בהפועל מרמורק. היכולת במדי הקבוצה מרחובות הובילה אותו לחתום לארבע שנים בבני לוד. עם תום חוזהו הוא הגיע לקרית שמונה כמחליפו של ברק בכר ותפס מקום של קבע תחת רן בן שמעון. יחד עם הצפוניים הוא קטף את האליפות בעונת 2011-12. ב-2013 המגן הצטרף למכבי חיפה, אך התקשה לתקוע יתד בהרכב. משם המשיך לבית"ר ורעננה תהיה הקבוצה הרביעית שלו בליגת העל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גבאי עם אשר אלון וגלעד קצב/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully