וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וני מנזל הושעה לארבעה משחקים, רולנדו מקליין לעשרה

1.7.2016 / 10:00

אקס קליבלנד נענש על שימוש בחומרים אסורים וייתכן כי לא ישחק כלל בעונה הקרובה. שחקנה של דאלאס ספג עונש חמור לאחר שנתפס בפעם השנייה. גם שלדון ריצ'רדסון ודמרקוס לורנס הושעו

ג'וני מנזל שחקן קליבלנד בראונס במשחק גמר ה-NBA. GettyImages
ממשיך להתרסק. מנזל/GettyImages

ההכנות לעונה החדשה ב-NFL נמשכות והלילה (בין חמישי לשישי), בליגה חילקו לא מעט השעיות לשחקנים סוררים.

* ג'וני מנזל, שחקן חופשי לאחר שחרורו מקליבלנד, הושעה לארבעה משחקים. הקוורטרבק נמצא אשם בעבירה על חוקי השימוש בחומרים אסורים של הליגה ובארצות הברית כבר יש מי שמהמר שלא נראה אותו על המגרש בעונה הקרובה כלל, שכן אף קבוצה לא תרצה להחתים את השחקן הבעייתי, נגדו עדיין מתנהלת חקירה בחשד לתקיפת בת הזוג שלו.

* רולנדו מקליין, הליינבקר של דאלאס קאובויס, הושעה ללא פחות מעשרה משחקים, גם הוא בשל שימוש בחומרים אסורים. מקליין בן ה-26 היה מושעה לארבעת המשחקים הראשונים של העונה שעברה בגלל עבירות דומות. במרץ האחרון, הוא חתם על חוזה לעונה אחת בדאלאס תמורת חמישה מיליון דולר.

* שחקן נוסף של דאלאס, דמרקוס לורנס, הושעה מארבעה משחקים. הערעור של האנד ההגנתי לא התקבל והוא נענש על שימוש בחומרים אסורים.

* שלדון ריצ'רדסון, האנד ההגנתי של ניו יורק ג'טס, הושעה ממשחק אחד, בו לא יקבל תשלום. ריצ'רדסון הודה בינואר כי הוא התנגד למעצר לאחר שנתפס נוהג במהירות מופרזת. הוא חמק מעונש מאסר ונדרש לבצע 100 שעות תרומה עבור הקהילה, לצד קנס גבוה ושנתיים על תנאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully