וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום השבוע ב-MLB: קליבלנד השוותה שיא מועדון

האינדיאנס לא עוצרים לרגע, הגיעו ל-13 ניצחונות רצופים וטרם הפסידו מאז שקבוצת הכדורסל של העיר זכתה באליפות. קלייטון קרשאו הולך ל-DL, קאמבק מופרע לדטרויט בטמפה ביי

שחקני קליבלנד אינדיאנס חוגגים. GettyImages
זמנים טובים בקליבלנד, לשם שינוי/GettyImages

כבר בשבוע שעבר פתחנו את סיכום השבוע ב-MLB עם הריצה של קליבלנד, אבל אין ברירה אלא להתייחס פעם נוספת לאינדיאנס, שהלילה (בין חמישי לשישי) השוו את שיא המועדון עם ניצחון, שימו לב, 13 ברציפות! לעיר קליבלנד אין יותר זכרונות ספורט חיוביים, אבל אחרי האליפות ההיסטורית של הקאבלירס, אולי גם קבוצת הבייסבול, שלא הפסידה מאז שקבוצת הכדורסל זכתה בתואר שלה, מתכננת משהו גדול. הקורבן של ה"שבט" הלילה הייתה טורונטו, עם 1:4 בקנדה והקבוצה מאוהיו כבר ביתרון שישה משחקים ב-AL מרכז על פני קנזס סיטי ועם מאזן פנטסטי של 30:48, כשאנחנו על סף נקודת האמצע של העונה. קרלוס קראסקו היה פנטסטי עם 14 סטרייקאאוטים בשבעה אינינגים ושליש של עבודה. עוד קבוצה שכיכבה הלילה בבית הזה היא דטרויט, שנכנסה לאינינג התשיעי בטמפה ביי בפיגור 7:2 וניצחה 7:10 משוגע. היא בפיגור 7.5 משחקים מהאינדיאנס.

מה עוד קורה בחטיבה הזו? בולטימור אומנם הפסידה את משחקה האחרון, אבל היא ממשיכה לדהור קדימה במזרח ועם מאזן 31:47 פתחה פער של חמישה משחקים על בוסטון הדועכת. טורונטו צמודה לבוסטון וגם היאנקיז טרם אמרו נואש בבית הזה ומציגים מאזן חצוי של 39:39. במערב, טקסס הייתה השבוע הקבוצה הראשונה בליגה שמגיעה ל-50 ניצחונות ונכון להיום, למרות ההפסד הלילה ליאנקיז 2:1, היא עומדת על מאזן 29:51 ובמרחק 8.5 משחקים מיוסטון, שמצדה ממשיכה את הריצה המצוינת שלה וניצחה שלושה ברציפות ובסך הכול, עשרה מ-11 משחקיה האחרונים.

ב-NL, עוד קבוצה שחגגה יובל היא שיקגו קאבס, שעומדת על מאזן 27:51 וביתרון 11 משחקים מסנט לואיס בבית המרכז. הלילה לעומת זאת, הקאביז פישלו ושמטו יתרון 3:1 מול ניו יורק מטס באינינג השביעי, בדרך להפסד 4:3 בתפוח הגדול בשחזור הראשון העונה של גמר החטיבה מאשתקד. עבור המטס היה זה ניצחון חשוב, שהשאיר את הפער מוושינגטון הנהדרת על שישה משחקים. הנשיונאלס מצדם, רשמו הלילה ניצחון חמישי ברציפות, 4:13 מוחץ על סינסינטי והם במאזן 32:48 במזרח. במערב, השליטה של סן פרנסיסקו נפגמה מעט עם שלושה הפסדים רצופים, שנעצרו הלילה עם ניצחון 6:12 בדרבי באוקלנד. הג'איינטס עדיין ביתרון שישה משחקים על פני לוס אנג'לס דודג'רס והם הקבוצה השלישית בליגה שרשמה 50 ניצחונות העונה. הבעיה של הדודג'רס: קלייטון קרשאו הולך לרשימת הפצועים עם כאבים בגב התחתון והקבוצה כבר עשתה טרייד על באד נוריס מאטלנטה, שינסה לעזור למלא את הבור הענק שקרשאו מותיר אחריו. קרשאו לא זקוק לניתוח, אך לא ישחק לפחות בשבועיים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully