וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל באר שבע מרוצים: "יש לנו שבועיים להיות מוכנים לשריף"

30.6.2016 / 11:12

אחרי ה-0:3 על ורוצלאב בפתיחת ההכנה, בשורות האלופה לא ממהרים לצאת בהצהרות. ויטור והובאן הצטרפו לאימונים, במועדון ממשיכים בחיפוש אחרי חלוץ זר. צפו בביצוע של בוגזלו

צילום: יוסי ציפקיס

בווידאו: מאמן הפועל באר שבע ברק בכר

שביעות רצון בהפועל באר שבע מהפתיחה הטובה של משחקי ההכנה אחרי ה-0:3 על שלאסק ורוצלאב הפולנית אמש (רביעי). יחד עם זאת, בשורות האלופה לא ממהרים לצאת בהצהרות ובטוחים כי יש להם עבודה רבה כדי להגיע במוכנות מלאה למפגש מול שריף טריספול במוקדמות ליגת האלופות.

"שיחקנו טוב ואחרי השער השני הם נשברו", סיפר אחד השחקנים לוואלה! ספורט והוסיף: "יש כאן אווירה מצויינת בין השחקנים ובכלל כולם מרגישים טוב. יש לנו עוד שבועיים להתאמן ולהגיע הכי מוכנים לאחד המשחקים החשובים שלנו עוד לפני שהעונה התחילה".

עוד בנושא:
דודו גורש מודה: "החתמת חיימוב? הייתי שמח אם זה לא היה קורה"
הכנה: הפועל באר שבע הביסה 0:3 את ורוצלאב, בוזגלו וראדי כבשו

שחקני הפועל באר שבע באימון. יוסי ציפקיס
מוכנים לשריף. שחקני ב"ש/יוסי ציפקיס

הרכש הטרי, מיגל ויטור, יערוך היום את אימון הבכורה כאשר בבאר שבע מאמינים כי הפורטוגלי יהווה רכש איכותי לקראת ההתמודדויות באירופה ובליגת העל. גם אובידיו הובאן, שחבר אמש לסגל בצוותא עם ויטור, יצטרף היום לאימונים. בגזרת הרכש, במועדון רוצים לצרף שחקן נוסף לחלק הקדמי כאשר עולים שמות של חלוצים זרים. אחד מהם הוא אלכס גייחו בן ה-34, ששיחק בעונה האחרונה בברשיה האיטלקית וכבש 11 שערים בסרייה B. בשלב זה בשורות האלופה ממשיכים בחיפושים אחר מועמדים נוספים בשל גילו של גייחו, אך אם לא יימצא מועמד אחר ייתכן והוא יחתום כאשר השחקן כבר הביע את רצונו לשחק בישראל.

במקביל, בבאר שבע ממשיכים בבדיקות לגבי צירופו של ארון שוינפלד מהפועל תל אביב. החלוץ יגיע לאימוני האדומים כאשר ברגע שהוא יגיע לישראל באלופה מקווים לקדם את העברתו. התכנון הוא כי רק אחרי שסוגיית החלוץ תיפתר, במועדון יבדקו את האפשרות לצרף את קשר בני סכנין ז'אורז'יניו. בתוך כך, כ-23,000 אלף אוהדים כבר נרשמו להגרלת המנויים למשחקי הבית של הקבוצה בעונה הקרובה, שתתקיים היום עבור המנויים שנותרו אחרי החידוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully