וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שמעון לשחקנים: "הכדורגל היום מוכרע על קשיחות ומשמעת טקטית"

30.6.2016 / 6:43

מאמן בית"ר ירושלים דרבן את שחקניו לקראת המפגש מול טוזלה (19:00, ספורט 5): "תראו את אתלטיקו, שעשתה שני גמרי צ'מפיונס בשלוש שנים או את נבחרת צ'ילה, הכל עבודה קשה". היציע הצפון-מזרחי ייסגר לגומלין

צילום: גדעון צנטנר עריכה: מתן חדד

בית"ר ירושלים דרוכה לקראת המשחק הערב (חמישי, 19:00, ספורט 5) בזניצה נגד סלובודה טוזלה. המאמן רן בן שמעון ערך אתמול בערב אסיפת מוטיבציה, כאשר האנרגיות של המאמן התקבלו בחיוב בקרב השחקנים. בן שמעון מבין שבדיוק כמו קודמיו, לא יהיה לו את התקציב, הכישרונות והסגל הרחב שיש לקבוצות הגדולות של הליגה, אך הוא מקווה לצמצם את הפערים הללו בזכות עבודה קשה.

במהלך האסיפה אמר המאמן לשחקנים: "כל אחד צריך להביא מעצמו יותר, במיוחד במשחק בו המטרה שלנו ברורה. זמנים השתנו בכדורגל, מה שהיה פעם לא מספיק, היום כדורגל מוכרע על קשיחות ומשמעת טקטית. תראו את אתלטיקו מדריד, שהגיעה לשני גמרים בליגת האלופות בשלוש שנים או את העבודה של נבחרת צ'ילה. הכל אופי, אישיות, קשיחות, משמעת ועבודה קשה".

בקבוצה יודעים כי טוזלה תשחק כדורגל מבוקר, על מנת שלא לספוג בביתה ותנסה להתבסס על מצבים נייחים וחטיפות כדורים במרכז המגרש. באימון המסכם אתמול, הירבה בן שמעון להעיר על חזרה לעמדות ועזרה בהגנה. על אף הרצון לשמור על רשת נקייה, בקבוצה מהבירה לא מוותרים על ההתקפה והמטרה היא להבקיע לפחות שער חוץ אחד.

עוד בנושא:

רן בן שמעון מאמן בית"ר ירושלים. אבי כהן
רן בן שמעון מאמן בית"ר ירושלים/אבי כהן

הבעלים אלי טביב הצטרף הלילה לקבוצה בבית המלון. לאחר המשחק הוא צפוי לשבת עם בן שמעון ולקבל החלטות בנוגע לרכש. אתמול הוחלט כי אנדרסון רוסה יישאר להתרשמות נוספת של מספר ימים ובמועדון מאמינים כי גם טל בנש יצורף לקבוצה כבר בשבוע הבא.

כנגד בית"ר ירושלים עומד עונש, לפיו אחד מיציעי טדי יהיה סגור בגומלין הביתי נגד הבוסנים בשבוע הבא. היציע שנבחר הוא הצפון-מזרחי, המכיל 1,800 מקומות בלבד. במועדון לא מודאגים, שכן גם ללא יציע זה, יש באצטדיון עוד 30 אלף מקומות ישיבה פנויים.

ראשי טוזלה הבהירו לאנשי בית"ר ירושלים כי בשל התקנות המחמירות של אופ"א לפירוטכניקה, תיערך בדיקה קפדנית מאוד בכניסה למגרש וכל אוהד שייתפס, צפוי להיות מוצא מהמגרש ולהיעצר. בבית"ר ירושלים מעריכים כי המשחק יעבור בשקט מבחינת הקהל, אך עדיין חוזרים ופונים לאוהדים בבקשה שלא להיקלע לבעיות שיעלו למועדון ביוקר.

היריבה מגיעה בהרכב חסר ובמשחקה האחרון, הושפלה עם תבוסה 6:1 מול דומז'אלה, שהוליכה 0:4 אחרי 22 דקות. המאמן חוסרף מוסמיץ' אמר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק הערב: "חסרים לנו כמה שחקנים, לא נשחק במגרש הביתי שלנו ואם זה היה תלוי בי, בחיים לא היינו משחקים בשעה כזו, אבל אני לא מחפש אליבי. ברור שאנחנו בנחיתות, נקווה שהשחקנים וכל מי שיבוא לתמוך בנו ייתנו את המקסימום". הקבוצה תופיע ללא האריס מחמדגיץ' הפצוע וללא המונטנגרי איבן פאטיץ' והמקדוני אלכסנדר לזבסקי, שטרם קיבלו אשרות עבודה. החלוץ אסים זץ נפגע באימון לפני יומיים וצפוי להיעדר אף הוא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully