וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרו לאק חתם על החוזה הגבוה בתולדות ה-NFL

30.6.2016 / 6:22

דווקא אחרי עונתו הקשה ביותר בקריירה עד כה, הקוורטרבק בן ה-26 של אינדיאנפוליס זכה להארכת חוזה עצומה והוא ירוויח בשש השנים הקרובות 140 מיליון דולר, 87 מהם מובטחים לו

אנדרו לאק שחקן אינדיאנפוליס קולטס. David richard, AP
הקולטס מאמינים בו. לאק/AP, David richard

היסטוריה ב-NFL: הקוורטרבק אנדרו לאק קיבל הלילה (בין רביעי לחמישי) את החוזה הגדול ביותר בתולדות הענף מקבוצתו אינדיאנפוליס. שני הצדדים סיכמו על הארכת חוזה, שתשאיר את לאק במדי הקולטס לכל הפחות עד 2021, כאשר בשש השנים הקרובות הוא צפוי להרוויח 140 מיליון דולר.

החוזה החדש של לאק מתעלה על זה של ארון רוג'רס, שחתם בעבר על חוזה לחמש שנים תמורת 110 מיליון דולר ועל זה של ראסל ווילסון מסיאטל, שקיבל 87.6 מיליון לארבע שנים. על פי הדיווחים, מתוך 140 מיליון הדולרים, ללאק יובטחו במסגרת החוזה 87 מיליון, כאשר גם כאן מדובר בסכום המובטח הגבוה אי פעם, הרבה מעבר ל-65 מיליון, השיא בו החזיקו עד כה איליי מאנינג ופיליפ ריוורס.

לאק אמר: "אני מאושר ונרגש להמשיך לשחק בארגון הנהדר הזה ומודה למשפחת אירסיי על כך שסיפקה לי את ההזדמנות הזו ועל האמון שהיא הראתה בי".

הקוורטרבק בן ה-26 נבחר במקום הראשון בדראפט של 2012 וסומן עוד בימי הקולג' כיורש אפשרי לאגדת העבר של אינדיאנפוליס, פייטון מאנינג. בארבע עונותיו הראשונות בליגה חווה לאק עליות וירידות, כאשר מצד אחד הוא הוביל את הקבוצה עד למשחק האליפות של ה-AFC ב-2014 ומנגד, שיחק בעונה החולפת רק שבעה משחקים בשל פציעות. עד כה, הוא מסר לאורך הקריירה 14,838 יארדים, מה שמציב אותו במקום הרביעי בהיסטוריה עבור קוורטרבק בארבע עונותיו הראשונות בליגה. כמו כן, לאק מסר 101 טאצ'דאונים ונחטף 55 פעמים עד היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully