וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע תערוך הגרלה, 225 אוהדים יוכלו לרכוש מנוי

29.6.2016 / 11:49

מאות אוהדים ייאבקו על הזכות לרכוש מנוי למשחקי הבית של הקבוצה בעונה הבאה. מסעדת "גיגסי" תמשיך לתת חסות למועדון, אסי רחמים: "היינו מאוד מרוצים משיתוף הפעולה בכל הרבדים"

יוסי ציפקיס

בשל העובדה שכל המנויים של הפועל באר שבע חידשו את המנוי גם לעונה הבאה, הקבוצה תערוך הגרלה לשאר האוהדים אשר רוצים להגיע למגרש בעיר מדי שבת, כאשר רק 225 ברי מזל יזכו בזכות לרכוש מנוי למשחקיה הביתיים של האלופה.

באצטדיון החדש בעיר כ-16 אלף מקומות, אך בקבוצה נאלצים לשריין חלק גדול מהיציע הצפוני לאוהדי הקבוצה האורחת בכל משחק, וכן להשאיר כרטיסים לחיילים וסטודנטים במחיר מוזל. כמו כן, כרטיסים נוספים יישמרו לשחקני מחלקת הנוער וכן יחולקו הזמנות.

בנושא אחר, המועדון חתם על עסקת חסות עם הבר הבאר שבעי, "גיגסי", אשר ימשיך לפרסם על מכנסי השחקנים את הלוגו של המקום. בעלי הגיגסי, אסף בן עטיה, ועפר בננו אמרו: "כמסעדה שרואה בספורט חלק מרכזי, ובר המקרין בכל יום ספורט מכל העולם בכמה אולמות שונים, חשוב לנו מאוד להמשיך ולהיות מחוברים למותג מספר אחת בספורט הישראלי. אנחנו שמחים שזו לא עוד חסות, אלא שיתוף פעולה".

אסי רחמים, מנכ"ל הפועל באר שבע: "אחרי שנה מוצלחת, בה היינו מאוד מרוצים משיתוף הפעולה עם גיגסי בכל הרבדים, החל מארוחות מותאמות לשחקנים ועד לשירותי ההסעדה בתא הכבוד, אנחנו מרוצים מאוד לחתום לשנתיים, מה שמעיד על האמון בינינו לגיגסי".

אוהדי הפועל באר שבע. ניב אהרונסון
ימלאו את האצטדיון גם בעונה הבאה. אוהדי הפועל באר שבע/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully