וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלדר חסנוביץ' יגיש תביעה להתאחדות נגד בני סכנין בטענה לחוב כספי כלפיו

27.6.2016 / 13:58

הקשר הבוסני טוען שלא קיבל משכורת בחודשים האחרונים ויפנה למוסדות המשפטיים בדרישה שלא לאשר לקבוצה לפתוח את העונה לפני הסדרת החוב. מנכ"ל סכנין בתגובה: "אנחנו לא חייבים לו כלום"

ז'אורז'יניו שחקן בני סכנין (מימין) עם אלדר חסנוביץ'. אדריאן הרבשטיין
"רציתי לפתור את הדברים בצורה נעימה". חסנוביץ' משמאל/אדריאן הרבשטיין

שחקנה הבוסני של בני סכנין בעונה החולפת, אלדר חסנוביץ', יגיש תביעה בימים הקרובים נגד המועדון בטענה שבקבוצה לא שילמו לו משכורת במשך מספר חודשים. הקשר הגיע בתחילת העונה החולפת, אך סבל מפציעות שמנעו ממנו לשחק באופן סדיר, ולמרות שבמשחקים ששיחק הציג יכולת טובה, לא המשיך במועדון. חסנוביץ' טוען שבזמן הפציעה כלל לא שילמו לו משכורת, ולפני שבועיים שלח מכתב למועדון בו הוא דורש לקבל את הכסף באופן מיידי. השחקן אף התריע שאם לא יקבל את הסכום, הוא מתכוון להגיש תביעה נגד המועדון ויפנה לבקרת התקציבים.

חסנוביץ' אישר את הידיעה לוואלה! ספורט ובשיחה מבוסניה אמר: "רציתי לפתור את הדברים בצורה נעימה ובהסכמה עם הקבוצה אבל הם אפילו לא החזירו לי תשובה למכתב ששלחתי להם. לצערי כעת נאלץ להיפגש במוסדות המשפטיים. אגיש תביעה להתאחדות לכדורגל וגם מכתב לבקרת התקציבים. לא ייתכן שלא אקבל כספים שמגיעים לי". בבקרת התקציבים עדיין לא קיבלו את המכתב, אך טענו שאם סכנין אכן תודה שהיא חייבת כספים לשחקן, הם יוכלו למנוע ממנה לפתוח את העונה הבאה. אם יהיה מדובר בגרסאות סותרות, העניין יצטרך להגיע לדיון במוסד לבוררות.

מנגד, בסכנין טוענים שהם לא חייבים כספים לחסנוביץ' ושהם הסבירו לו את המצב, אך טענו כי השחקן אינו מוכן להקשיב: "זה כסף שביטוח לאומי צריך לשלם לו וחברת הביטוח צריכה להשלים את היתר", הסביר מנכ"ל סכנין, חאלד (דוכי) קאסום. "הסברתי לו שהוא צריך להגיש את הטפסים ואז ישלמו לו. אם חברת הביטוח לא תשלים לו את מה שצריך, אנחנו נסדר את זה, אבל הוא לא היה מוכן להקשיב. הוא הגיש תביעה? אנחנו נכין כתב הגנה. יש לנו את כל המסמכים, אנחנו לא חייבים לו כלום. מאז שאנחנו בהנהלה אין שחקן שחייבים לו כסף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully