וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה מנסה לצרף את ישראל זגורי, בית"ר ירושלים גיששה אצל לירן סרדל

27.6.2016 / 10:42

במועדון גיששו אצל הקשר ששייך להפועל תל אביב. האדומים עדיין חייבים לו כסף מהעונה שעברה, אך הוא צפוי לעזוב הקיץ. הצעה חדשה הוגשה למגן, במועדון מאמינים שיחתום בימים הקרובים. החלטה לגבי השוער צפויה להתקבל עד השבוע הבא

ישראל זגורי מכבי נתניה. מגד גוזני
התאושש מהפציעה. זגורי/מגד גוזני

הפועל חיפה מנסה לצרף את ישראל זגורי. הקשר ששייך להפועל תל אביב לא שיחק בעונה שעברה במדי מכבי נתניה בגלל פציעה, אך מאז השתקם וכשיר לעונה הבאה. במועדון כבר גיששו אצל השחקן, שממתין להפועל תל אביב. האדומים חייבים לזגורי כספים מהעונה שעברה, אך בכל מקרה הם מנסים להתיר את החוזה שעומד כעת על 190 אלף דולר. זגורי עצמו רוצה לחפש קבוצה אחרת ובסביבתו ציינו כי הוא "מאוד רוצה להגיע להפועל חיפה". עד כה ביצעה הקבוצה רכש אחד בלבד, כשצירפה את הקשר הקרואטי פיליפ יאזביץ'.

במועדון ממשיכים לנסות ולצמצם את האפשרויות בנוגע לעמדת השוער. יואב כץ רוצה שלירן אנטמן ימשיך בשער, אך בצוות המקצועי עדיין מחפשים שוער זר. מחר אמורה להיערך ישיבת הנהלה (באמצעות הסקייפ). במועדון טוענים כי עד השבוע הבא, לכל המאוחר, תתקבל החלטה לגבי עמדת השוער. במועדון מקווים שהקשר האחורי הברזילאי לוקאס יגיע לארץ. נציגיו עושים מאמצים כדי לסדר לו טיסה, אך עד עתה לא התקבל אישור על הגעתו. אם תואשר הגעתו, ייתכן ולוקאס יחתום על חוזה ללא מבחנים.

במקביל, נמשכת הסערה סביב מינויו של כץ לתפקיד המנכ"ל במקום אפרים גבאי. "אני לא יודע למה ומה המשמעות של הרישומים בהתאחדות. למה נעשה השינוי? זה לא חשוב למה זה נעשה. בממלכה הבריטית מחלקים תארים, אנחנו לא. אנחנו מחלקים פונקציות. אם יש לאדם תואר והוא לא עובד, אין לכך משמעות", אמר הבעלים לוואלה! ספורט.

במועדון כבר קיבלו החלטה שאם אנטמן יישאר מי שיהיה השוער השני הוא רובי לבקוביץ', שסיים חוזה בהפועל באר שבע. אם גיע זר, אנטמן ייאבק איתו על אפודת השוער הראשון. בנושא אחר: המגן לירן סרדל מתקרב לקבוצה. התקרבות נרשמה לאחר שיחה נוספת עם נציגו אבי נימני. השחקן, כך מעריכים במועדון, יחתום בימים הקרובים על הסכם חדש. גם דובב גבאי נמצא ברשימות של כץ, כשבמועדון עדיין מנסים למצוא קבוצה חדשה לזרקו קוראץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully