וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה פותחת עונה ללא הזרים. חוזז, צעירי ואקפי יגיעו לאימון הבכורה

26.6.2016 / 8:59

הקבוצה של קובי רפואה צירפה את יאנצ'ק ופירס שיחברו לדוס סנטוס, גם שלושת הישראלים יופיעו. סייס עדיין לא סגר. גולדנברג צפוי לחתום לעונה נוספת, לא ברור אם מלמד יישאר

קובי רפואה מאמן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
ייצאו למחנה האימון ב-17 ביולי. רפואה/ברני ארדוב

מכבי פתח תקוה תפתח היום (ראשון) את עונת 2016/17 באופן רשמי, אם כי חלק נכבד משחקניה הבכירים כלל לא יהיו באימון. שלושה זרים סגורים בקבוצה עד כה: הבלם אליסון דוס סנטוס יישאר מהעונה שעברה, ואליו יצטרפו הבלם הבלם האוסטרי ברנהרד יאנצ'ק וקשר מכבי חיפה רומאריו פירס.

החלוץ דילן סייס טרם חתם בקבוצה באופן רשמי. בסוף השבוע השחקן היה אמור לחתום, אך מועד החתימה נדחה מספר פעמים ועדיין לא ברור בוודאות האם יצטרף. ברנהרד יאנצ'ק אמור לנחות בישראל עד יום שלישי, דוס סנטוס יצטרף ברביעי ופירס יגיע ארצה כבר מחר אולם יצטרף רק בתחילת השבוע בשל סידורים אישיים. הפנים החדשות באימון יהיו של חלוץ מכבי תל אביב מתן חוזז וכן של הקשר לירוי צעירי. במועדון עשויים לסגור בשבוע הבא עם המגן השמאלי של מכבי הרצליה דין אקפי, שנחשב לשחקן חופשי, ויגיע גם הוא לאימון היום.

במקביל, נרשמה התקדמות בגזרת חגי גולדנברג. המשא ומתן בין הצדדים התקדם וההערכה היא שהמגן-קשר יחתום על חוזה לעונה נוספת בימים הקרובים. עדיין לא ברור האם גיא מלמד יישאר. פתח תקוה, אם כן, תערוך את האימון הראשון שלה בסגל מלא כנראה רק בעוד שבוע. היא תצא למחנה אימונים באוסטריה ב-17 ביולי ושם תשחק מול שלוש קבוצות, בניהן צ'רלטון האנגלית בה אימן בעבר גיא לוזון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully