וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום השבוע ב-MLB: החגיגה בקליבלנד לא נגמרת

24.6.2016 / 12:40

שישה ניצחונות רצופים הביאו את האינדיאנס ליתרון של שלושה משחקים ב-AL מרכז. יוסטון מתעוררת במערב, בעוד וושינגטון והקאבס נקלעו לתקופה חלשה ב-NL לקראת נקודת אמצע העונה

ג'ייסון קיפניס פרנסיסקו לינדור קליבלנד אינדיאנס. AP
בהשראת לברון? ג'ייסון קיפניס ופרנסיסקו לינדור מרוצים/AP

עוד שבוע של בייסבול עבר וההצבעות למשחק האולסטאר יינעלו ביום חמישי הקרוב, כך שנקודת האמצע של העונה נמצאת ממש מעבר לפינה. מי שנראית מצוין בשלב זה היא קליבלנד, שאולי קיבלה השראה מקבוצת הכדורסל של העיר וצברה שישה ניצחונות רצופים, כדי להגיע למאזן 30:41 ולפתוח פער של שלושה משחקים ב-AL מרכז על האלופה קנזס סיטי, שבעצמה צברה שני הפסדים רצופים אחרי תקופה טובה. שימו לב לנתון הבא: מאזן הריצות של האינדיאנס עומד על פלוס 67, של הרויאלס על מינוס 3. גם דטרויט, אחרי ארבעה ניצחונות רצופים, עדיין בעניינים בבית הזה והיא בפיגור ארבעה משחקים בלבד מהפסגה.

מי שעוד מתעוררת ב-AL היא יוסטון, שחמישה ניצחונות רצופים עזרו לה למזער מעט את הנזקים בבית המערב, שם טקסס ממשיכה לשלוט ביד רמה עם מאזן 26:47 פנטסטי. לריינג'רס יש יתרון של לא פחות מעשרה משחקים על האסטרוס, שעקפו השבוע את סיאטל המתרסקת, שהפסידה שישה משחקים ברציפות. ב-AL מזרח, הקרב בין בולטימור לבוסטון ולטורונטו נמשך, כאשר האוריולס ממשיכים להוביל עם מאזן 30:41 וביתרון משחק וחצי על הרד סוקס, שנמנעו הלילה מסוויפ ביתי של ארבעה משחקים בסדרה מול הווייט סוקס וניצחו בעשרה אינינגים 7:8. הבלו ג'ייז בפיגור 2.5 משחקים, היאנקיז במינוס 6 ואילו טמפה ביי, שסופרת שבעה הפסדים ברציפות, כבר 9.5 משחקים מאחור.

ב-NL, שתיים ממוליכות הבתים נמצאות בתקופה לא טובה. הקאבס ספגו הלילה הפסד רביעי ברציפות, 4:2 במיאמי והמאזן שלהם "צנח" ל-24:47, עדיין מרשים אבל כזה שמציב את כמות הניצחונות הצפויה שלהם על 107, הרחק מהשיא של סיאטל 2001, העומד על 116. שלושת ההפסדים הראשונים ברצף של הקאביז היו בריגלי פילד מול סנט לואיס, שלפתע התעוררה וצימקה את הפער בבית המרכז לתשעה משחקים. במזרח, וושינגטון המובילה כבר עם חמישה הפסדים ברציפות ומי שניצלו זאת הן ניו יורק מטס ומיאמי, שצימקו את הפער לארבעה משחקים. במערב סן פרנסיסקו ממשיכה לשלוט וניצחה 11 מ-12 משחקיה האחרונים. הפער של הג'איינטס מהדודג'רס, שבעצמם ניצחו שישה ברציפות, עומד על שישה משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully