וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: סימונה פיאניג'אני נחת בישראל, ירוויח כ-225 אלף דולר

23.6.2016 / 15:54

המאמן הגיע ויחל בהכנות עם ההנהלה, צפוי להרוויח 225 אלף דולר בעונה הקרובה. האיטלקי מעוניין שעוזרו בנבחרת, לוקה דלמונטה, יחבור אליו. במועדון רוצים את טיווין מקי ומחכים לתשובת המאמן

סימונה פיאניג'אני מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
רוצה את עוזרו בנבחרת. פיאניג'אני/ברני ארדוב

סימונה פיאניג'אני, שמונה בתחילת השבוע למאמן הפועל ירושלים, נחת היום (חמישי) בישראל. המאמן האיטלקי צפוי להרוויח 225 אלף דולר דולר בעונתו הראשונה, עם אופציה לעונה שניה תמורת 275 אלף דולר. במועדון מתכוונים לדון עם פיאניג'אני בנוגע לשחקנים ולצוות האימון שיעבוד עימו. לוואלה! ספורט נודע כי אחד השחקנים בו מעוניינת הנהלת הפועל ירושלים הוא טיווין מקי, אולם לא יבצעו מהלך כזה ללא אישור המאמן.

במקביל, על פי בקשתו של פיאניג'אני, בימים האחרונים פנו בהפועל ירושלים ללוקה דלמונטה, עוזר מאמן נבחרת איטליה, והציעו לו להצטרף אליו בעונה הקרובה. במועדון הציעו לדלמונטה 30 אלף דולר לעונה, אולם יש פערים כספיים בין הצדדים. יש לציין כי בירושלים מעוניינים לראות עוזר מאמן ישראלי בצוות האימון, כשקיימת הערכה רבה לדן שמיר, אך יתנו למאמן האיטלקי לבחור את הצוות שיעבוד תחתיו ולא מתכוונים לכפות עליו מי יהיו עוזריו. לתפקיד עוזר המאמן מועמד גם אלעד חסין.

סימונה פיאניג'אני מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
סימונה פיאניג'אני מאמן הפועל ירושלים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully