וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוגאנו מעוניינת באופיר מזרחי, החלטה תתקבל בשיתוף איזי שרצקי

הקבוצה השוויצרית רוצה את החלוץ, קרית שמונה והשחקן יחליטו במשותף, ויגיבו רק אחרי הצעה רשמית. חן עזרא הודיע לבעלים כי לא יצטרף משום שהוא מעדיף למצות אופציות באירופה

אופיר מזרחי שחקן עירוני קרית שמונה. טל לוי
בדרך לשוויץ? מזרחי/טל לוי

לוגאנו השוויצרית מעוניינת באופיר מזרחי. בעירוני קרית שמונה מחכים להצעה רשמית ואז יבחנו את הדברים. בכל מקרה, כל החלטה תתקבל בשיתוף עם איזי שרצקי.

המאמצים של הקבוצה להתחזק קיבלו היום תפנית. חן עזרא הודיע לאיזי שרצקי, כי למרות ההצעה הנדיבה שלו הוא לא יצטרף לסגל של מוטי איוניר. הבעלים, שרצה מאוד את הקשר, הציע לו מחצית מהשכר לעונה הקרובה מראש, אך עזרא הסביר כי הוא מעוניין למצות את האופציות באירופה או בקבוצה גדולה בישראל.

בתוך כך, קרית שמונה סיכמה היום עם הנהלת האצטדיון העירוני בחיפה את כל התנאים לאירוח משחקי הבית לעונה הבאה באצטדיון. בקבוצה עדיין לא ויתרו על אירוח המשחקים באצטדיון בעיר ושם עושים מאמצים גדולים להשיג את האישורים המתאימים, אך בשל העלויות הגבוהות והתעקשותה של המנהלת לשדרוג מרבית הליקויים באצטדיון, בקבוצה הכינו חלופה וככל הנראה יחלו את העונה במגרש בחיפה.

חן עזרא שחקן מכבי חיפה כובש. יוסי ציפקיס
מעדיף את אירופה. חן עזרא/יוסי ציפקיס

בשבועות האחרונים ידעו בעירוני קרית שמונה שלא יתוכו לארח בעיר, עד אשר לא יתקנו הליקויים במגרש כפי שדורשת המנהלת. בשל כך, הנהלת המועדון פנתה לעיריית עכו כדי להתארח במגרשה, אלא שהאופציה הזו ירדה מהפרק מהר מאוד בשל העובדה שהעירייה המקומית דרשה מקרית שמונה להשקיע גם כאן את הכסף הנדרש כדי לתקן את הליקויים באצטדיון.

האופצייה השנייה של המועדון הייתה לעבור לחיפה וכעת כבר הושג הסכם בינה לבין עיריית חיפה על קיום המשחקים של המועדון בעיר, כל זאת אם לא תושג הסכמה עם המנהלת. משמעות הסיכום של עירוני קרית שמונה עם עיריית חיפה היא שבני סכנין שגם היא צריכה לדאוג לתיקון הליקויים בדוחא, לא תוכל לארח בחיפה. תקנון התאחדות מותיר רק לשלוש קבוצות להיות רשומות כבתיות באצטדיון מסוים.

עדכון ראשון: 15:29

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully