וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "אנחנו לא יושבים רגל על רגל, עובדים על חיזוק"

21.6.2016 / 16:44

הפועל באר שבע פתחה עונה במסיבת עיתונאים חגיגית, ברקת: "נשבור את שיא המנויים". ברדה: "זכינו באליפות מול מכבי תל אביב גם עם ערן זהבי". מאות אוהדים נשאו את השחקנים על הכתפיים באימון הפתיחה

צילום: יוסי ציפקיס
שחקני הפועל באר שבע עם המדים החדשים. יוסי ציפקיס
הציפיות גבוהות/יוסי ציפקיס

הפועל באר שבע קיימה היום (שלישי) מסיבת עיתונאים חגיגית לרגל פתיחת העונה, בהשתתפותם של אלונה ברקת, ברק בכר, אליניב ברדה ואסי רחמים, שהועברה בשידור חי בוואלה! ספורט. בהמשך (18:00) האלופה תפתח באופן רשמי את אימוניה לעיני מאות אוהדים אשר צפויים להגיע לאצטדיון וסרמיל. כל שחקני הקבוצה ייקחו חלק באימון מלבד אובידיו הובאן, אשר לקח חלק עם נבחרתו רומניה בטורניר היורו בצרפת.

שחקני הפועל באר שבע שיר צדק, מאור בוזגלו, מאור מליקסון. יוסי ציפקיס
המדים החדשים/יוסי ציפקיס

ראשית הציגה הקבוצה את המדים החדשים של חברת ההלבשה 'פומה' ואת סמל הקבוצה החדש, ולאחר מכן פתחה ברקת את דבריה: "בשנים האחרונות פחות הצלחנו במפעלים האירופיים ומקווים להצליח השנה יותר. חשוב לנו לשמור על המשכיות ויציבות. אני מאוד שמחה שברק ממשיך איתנו. שיא המנויים שלנו יישבר השנה, 'טרנר' הוכיח את עצמו כמבצר וכמקום נפלא עבורנו. אנחנו רוצים לבנות קבוצה איכותית וטובה שתעמוד ביעדים שהצבנו לעצמנו. לגבי הרכש - לא נתפשר, ניקח את הזמן ונמצא את מי שמתאים לנו".

בעלי הפועל באר שבע אלונה ברקת. יוסי ציפקיס
"חשוב לנו לשמור על המשכיות". ברקת/יוסי ציפקיס

לאחר מכן דיבר בכר לקראת מוקדמות האלופות: "קיבלנו את ההגרלה אתמול ואנחנו לומדים את היריבה, שיש לה ניסיון באירופה. אנחנו לא יכולים כרגע לדבר על פייבוריטים. נקווה לעבור את השלב הראשון כדי לשפר את הדירוג שלנו באירופה, אחר כך יהיה קשה כי אנחנו לא מדורגים אבל נמשיך לחלום".

על החיזוק: "אנחנו עובדים על זה כבר מסוף העונה שעברה. לא יושבים רגל על רגל ומחכים אנחנו כל הזמן סביב זה. אנחנו בכוונה לא ממהרים כי אנחנו רוצים להביא שחקנים שיכולים לשדרג אותנו, יש פה כבר עכשיו סגל מצוין שממשיך. כמו ששנה שעברה דיברנו שאנחנו רוצים לקחת את כל התארים, ככה גם השנה יש לנו המון מטרות, ונתרכז בקרובה מביניהן שזה לעשות קפיצת מדרגה ולעבור שלב באירופה".

בכר התייחס גם לפרשת מאור בוזגלו ולוויליאם סוארס שדווח כי יעזוב: "בוזגלו היה מאוכזב וככה זה שחקן שלא משחק, אבל הדברים יצאו קצת מפרופורציות. הוא שחקן משמעותי בקבוצה, ליבנו את העניינים והוא ממשיך והכל בסדר. לגבי סוארס, מדובר בבעיה אישית שאני מקווה שתיפתר, לא מדובר בעניין מקצועי כי כולנו יודעים כמה הוא חשוב לנו".

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר. יוסי ציפקיס
"המטרה - לעשות קפיצת מדרגה באירופה". בכר/יוסי ציפקיס

המנכ"ל אסי רחמים: "כמו בכל שנה היה מרגש להגיע לשוויץ להגרלה, ההבדל היחיד היה שהקדמתי בשעה מהרגיל להגרלה הראשונה של האלופות. כל המטרה בנוכחות בהגרלה היא מיד להפגש עם נציגי הקבוצה מולה הוגרלנו והייתה פגישה מועילה".

רחמים התייחס גם להבאתו של גיא חיימוב למרות שדודו גורש נמצא בקבוצה: "דודו עשה עונה מצוינת, המהלך הזה לא נולד בגלל בעיה אלא מתוך רצון להתחזק גם בעמדת השוער. בכל העמדות יש לנו חלופה הולמת לא פחות ממי שמשחק, זה כל העניין".

גם בכר התייחס לנושא ואמר: "אם היינו חוששים מהמהלך הזה לא היינו עושים את זה. מה שיש לנו להגיד נגיד לשחקנים, ואתם תכתבו לבד מי ישחק, מי לא ישחק".

מנכ"ל הפועל באר שבע, אסי רחמים עם הבעלים אלונה ברקת, המאמן ברק בכר והקפטן אליניב ברדה. יוסי ציפקיס
"קודם כל נכוון לאליפות - זה הכי חשוב". באר שבע פותחת עונה/יוסי ציפקיס

אליניב ברדה: "מועדון כמו שלנו עם כאלה שאיפות רוצה לייצר מסורת. הגענו לאירופה פעמיים מאז שהגעתי ולא עברנו שלב. בסופו של דבר מי שטוב משחק, בפרט אם נצליח להגיע לאירופה ויהיו המון משחקים. אנחנו לאורך כל הדרך לא נהיה מדורגים. קודם כל נכוון לאליפות שזה הכי חשוב, אבל רוצים גם ליצור מסורת באירופה".

על עזיבתו של ערן זהבי: "הוא עשה שלוש עונות מדהימות במכבי תל אביב, הוא עשה דברים בלתי רגילים. בינתיים הוא פה אז אנחנו לא יכולים להתעסק בזה, אבל הוא מקבל תמורה על מה שעשה. צריך לזכור שזכינו אליפות מול מכבי תל אביב עם ערן זהבי".

בעלי הפועל באר שבע אלונה ברקת עם המאמן ברק בכר. יוסי ציפקיס
"טרנר הוכיח את עצמו כמבצר". ברקת עם בכר/יוסי ציפקיס

בקבוצה עדיין לא השלימו את בניית הסגל לעונה הקרובה וממשיכים לנסות ולאתר מועמדים לעמדות הבלם והחלוץ. בנוגע לבלם, הקבוצה מנהלת מגעים עם מספר שחקנים ביניהם מיגל ויטור הפורטוגלי בעוד שבעמדת החלוץ ישנם מספר מועמדים זרים וכן את האפשרות לצרף את ארון שוינפלד מהפועל תל אביב.

וויליאם סוארס הצטרף לאימונים לאחר ששוחח עם ברק בכר, כאשר על פי גורמים במועדון השחקן אינו מעוניין להישאר וצפוי לעזוב, אך כל זאת ייעשה רק לאחר שיצורף בלם במקומו. במועדון לא מוכנים להגיע למפגשים באירופה ללא בלם זר כשבנוסף שיר צדק סוחב עונש הרחקה ולא יוכל לקחת חלק בהתמודדות. גם מתן אוחיון מתאמן באופן חלקי ומחלים מניתוח כך שללא בלם זר הקבוצה תיוותר רק עם לואי טאהה, אפשרות שבצוות המקצועי לא מוכנים לשמוע עליה.

מאות מאוהדי הקבוצה הגיע אל האימון והרימו את השחקנים על הכתפיים, דבר שלא אפשר לאלופה לקיים אימון מלא. לאחריו ימשיכו השחקנים והנהלת המועדון לחגיגות האליפות ופתיחת העונה החדשה עם חברת מטרופולין, אחת מנותנות החסות של המועדון בתשע השנים האחרונות.

אימון פתיחה (צילום: יוסי ציפקיס)/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully