וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: גארי קגלמאכר סיכם לשנתיים, אוברניאק יישאר

21.6.2016 / 10:05

הקשר האורוגוואי ערך אימון בכורה בכרמל ויחתום אחרי שיתקבל השחרור ממינכן 1860. הקשר הפולני ימשיך בעקבות תקנת הזרים. רוני לוי עשוי לשחרר רק את סטויקוביץ', עטר ושחר נפגשו באימון

ערן גילווארג

מכבי חיפה ממשיכה להתחזק לקראת העונה הבאה והבוקר (שלישי) הקשר האורוגוואי גארי קגלמאכר הצטרף לאימוני הקבוצה. זאת לאחר שסיכם על חוזהו לשנתיים במועדון. קגלמאכר, שיחתום רשמית אחרי שיגיע השחרור שלו מקבוצתו, הוא אורוגוואי בן 28 השייך לקבוצת מינכן 1860 הגרמנית. קגלמאכר שיחק בשנתיים האחרונות כמגן ימני ובתפקידו המקורי הוא בלם, שיכול לשחק גם בקישור האחורי. קגלמאכר נולד במונטבידאו וגדל בקבוצת דאנוביו המקומית, לפני שעבר בגיל 19 בלבד לריאל מדריד קאסטייה, קבוצת הבת של ריאל מדריד, ששיחקה אז בליגה השלישית בספרד.

מכבי חיפה התנגדה להגדלת מספר הזרים בליגת העל, אך נראה כי אם התקנה תעבור בהנהלת ההתאחדות היא תשנה בכל זאת את מדיניות הרכש שלה לעונה הקרובה. שחר אינו מעוניין בששה זרים, אולם לאור ההחתמה הצפויה של הקשר האורוגוואי גארי קגלמאכר בסגל יהיו ששה זרים (לאמכולל אובונג אקפאי שנחת אתמול ויושאל), מה שעשוי לגרום להשארת לודוביק אוברניאק בקבוצה. רוני לוי מרוצה מהקשר הפולני, אולם שקל לשחרר אותו אם ימצא זר טוב יותר. כעת, במידה והתקנה תעבור, שוקל המאמן לשחרר את ולדימיר סטויקוביץ' ולהחתים במקומו מגן שמאלי זר או שחקן בעמדה אחרת, כששמו של ז'אורז'ניו שוב הוזכר. במועדון אמרו אתמול כי עד שהתקנה לא תאושר, אין כוונה לשנות את מדיניות הרכש.

גארי קגלמאכר שחקן מכבי חיפה. האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
הצטרף לאימונים. גארי קגלמאכר/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי חיפה

שחר ולוי רוצים מאוד להביא את עומר אצילי וממתינה לבוררות שאמורה להתקיים ביום ראשון. היא תהיה מוכנה להעביר שחקנים לבית"ר ירושלים במסגרת העסקה. הבוררות תתחיל ביום ראשון הקרוב אך כבר עתה ברור שהעניין לא יסתיים בדיון הראשון, אלא כנראה רק בחודש יולי. בחיפה מודעים לעניין ובכל מקרה כשייפנו לטביב תיבדק האפשרות לרכוש את השחקן עוד לפני תוצאות הבוררות. גם הקשר שלומי אזולאי מבוקש בקבוצה. רועי קהת עדיין בתוכניות ויגיע במידה ויפחית בדרישות הכספיות שלו. קהת דורש סכום כפול מהחוזה שהוצע לו בחיפה לפני שנתיים.

בנוגע לאלירן עטר, החלוץ לא מתאמן עם הקבוצה והיום במהלך האימון נפגש עם יעקב שחר, שהגיע אל מתחם האימונים. שחר ועטר שוחחנו, אבל כרגע אין כל שינוי לעמדה בין הצדדים. החלוץ עדיין מעוניין לעזוב את מכבי חיפה, הבעלים רוצה שישאר ובימים הקרובים תתקיים פגישה נוספת בין הצדדים.

במועדון לא קיבלו כל החלטה לגבי אוראל דגני. המגן נשאל בשיחה האם הוא רואה את עצמו ממשיך בקבוצה והשיב כי יש לו חוזה בקבוצה, אך לוי לא בונה עליו כשחקן מהותי בסגל שלו. במועדון עדיין בודקים אפשרות להביא את אחמד עאבד או אופיר מזרחי תמורת שחר הירש. מרקו שצ'פוביץ' כבר הוצע למועדון למקרה שלוי יחליט להחתים שחקן התקפה זר. מעל 7,000 מהמנויים של הקבוצה חודשו עד כה כשנותרו 10 ימים לחידוש. במועדון מרוצים מאוד מקצב המכירה שגבוה מהעונה שעברה.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully