וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: וויליאם סוארס שוחח עם ברק בכר וערך אימון

20.6.2016 / 9:13

הבלם הברזילאי נפגש עם המאמן אך למרות זאת הוא לא צפוי להישאר. בקבוצה חוששים מרד בול זלצבורג לקראת הגרלת מוקדמות ליגת האלופות: "מקווים לעונה אירופית ארוכה"

יוסי ציפקיס

בלמה הברזילאי של הפועל באר שבע, וויליאם סוארס, נחת לפנות בוקר (שני) בארץ וצפוי להיפגש עם המאמן ברק בכר וכן עם ראשי המועדון בנוגע להמשך דרכו בקבוצה. הבלם עשוי לקחת חלק באימון הפתיחה זאת עד שהדברים ייסגרו באופן סופי. גורמים המקורבים לסוארס מעריכים כי ימצא קבוצה אחרת בפורטוגל או בארצות הברית. אימון הפתיחה שייערך מחר יהיה פתוח לקהל הרחב כשאוהדים רבים צפויים להגיע. לפני כן תיערך מסיבת העיתונאים הרשמית של פתיחת העונה.

המנכ"ל אסי רחמים המריא כדי לקחת חלק בהגרלת מוקדמות ליגת האלופות שתתקיים היום. בקבוצה ממתינים בקוצר רוח לתוצאות ההגרלה כאשר התקווה היא לא לקבל את אחת מהקבוצות החזקות דוגמת רד בול זלצבורג. בהפועל באר שבע יודעים שהשלב הראשון קריטי מאוד, שכן ניצחון יבטיח בכל מקרה השתתפות בשלב הפלייאוף של הליגה האירופית. "אף אחד לא רוצה שהעונה האירופית תסתיים אחרי שני משחקים", אמר שחקן בקבוצה. "כולם מקווים לעונה אירופית ארוכה. ההגרלה פחות חשובה, יותר חשוב להתכונן כמו שצריך לקראת המשחקים ולהגיע מוכנים אליהם".

עוד בנושא

דיווח: הפועל באר שבע הגישה הצעה לחלוץ הברזילאי דייגו סוסה
הפועל באר שבע: סוארס צפוי לעזוב, מנהל שיחות עם קבוצות מארצות הברית
הפועל באר שבע מינתה פיזיולוג פולני, דודו גורש החליט להישאר

וויליאם סוארס שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
לא צפוי להישאר. סוארס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully