וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד אדי החל בהתרשמות בבית"ר ירושלים

20.6.2016 / 6:29

המגן השמאלי הגנאי בן ה-26 לא שיחק בשנה האחרונה אך רשם 21 הופעות בנבחרת גאנה. בינואר הגיע להתרשמות בסכנין, אך סירב להמתין להחלטת המועדון. בקבוצה מאמינים כי רואדה ישתכנע להישאר גם לאחר המשחקים באירופה

צילום וידאו: ניב אהרונסון

בית"ר ירושלים אמורה לפגוש מחר (שלישי) למשחק אימון את ויטקה בודפשט ההונגרית במהלך מחנה האימונים שהיא עורכת במדינה, במה שאמור להיות משחקה האחרון במחנה, כשבלילה שבין רביעי לחמישי תחזור הקבוצה לישראל. מעבר לשני הנבחנים הברזיליאים, אנדרסון רוסה ובוקיטה, החל התרשמות בקבוצה גם המגן השמאלי הגנאי, דייויד אדי. אדי נרכש ב-2010 על ידי פורטו ולאורך השנים שיחק באקדמיקה, פנטילוקוס היוונית ובוויטוריה גימארייש. בעונת 2015\2014 רשם 27 הופעות בבוורן הבלגית.

בשנה האחרונה אדי לא שיחק, כאשר בינואר האחרון הוא היה בהתרשמות בבני סכנין, הרשים אך סירב להמתין להחלטת המועדון כשגם הנבחן הברזילאי וונדרסון היה בתמונה והוא העדיף לעזוב. בבית"ר ירושלים התרשמו מביצועיו בעבר ואף אמרו: "יש לו נתונים מעניינים ששווה לראות, גם ג'ון אוגו הגיע לישראל אחרי שנה שלא שיחק, המדד הוא הכישרון והיכולת".

בקבוצה שמחו לראות את הבלם הספרדי, חסוס רואדה, חוזר לאימונים ומתכוונים לעשות הכול על מנת לגרום לו להרגיש טוב יותר ולהישאר. במועדון ינסו לארגן לרואדה דירה מתאימה במהרה ולטפל בכל אשר יבקש גם בנוגע לביקורים אצל אשתו הנמצאת בהריון. בכל מקרה, גם רואדה הבהיר כי לפחות בשלב זה של המשחקים באירופה הוא נשאר במועדון ומתכוון לעזור לו בהתמודדות במוקדמות הליגה האירופית.

הקבוצה ערכה שני אימונים כאשר המאמן רן בן שמעון ערך אסיפה בה התייחס למשחק נגד מ.ט.ק בודפטש, ניתח אותו והתייחס בעיקר להנעת הכדור ולסגירות. בן שמעון עדיין מקווה לראות את אלעד גבאי מצטרף למועדון אך גם לירן סרדל ושון גולדברג שיכול לשחק כמגן ימני וכשמאלי, נמצאים בתמונה.

דייויד אדי שחקן נבחרת גאנה. AP
שיחק בעבר גם בפורטו. אדי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully