וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים מחפשת מאמן זר, דני פרנקו כרגע בעמדת המתנה

19.6.2016 / 22:23

האדומים החלו בגישושים ראשוניים עם האיטלקי סימונה פיאניג'אני. אם יוחלט למנות ישראלי, יש עדיפות להשאיר את המאמן. גם אריק שיבק, פיני גרשון ודן שמיר עדיין בתמונה

מאמן הפועל ירושלים דני פרנקו עם הבעלים אורי אלון. ברני ארדוב
מי יאמן את ירושלים? אלון ופרנקו/ברני ארדוב

בהפועל ירושלים מנסים להתאושש מאובדן האליפות, וכרגע במועדון מתרכזים בהחתמת מאמן לקראת העונה הבאה, כאשר העדיפות היא למנות מאמן זר. המנכ"ל גיא הראל טס לחו"ל בשבוע שעבר במיוחד למטרה זו, כאשר אחד המאמנים שבדקו בבירה ואף החלו עמו שיחות ראשוניות הוא המאמן האיטלקי, סימונה פיאניג'אני.

במידה והאופציות מעבר לים לא יתממשו ויוחלט למנות מאמן ישראלי, דני פרנקו הוא כרגע המועמד המוביל. בעקבות העובדה שבהנהלה בודקים מספר מאמנים מחו"ל בנוסף לפיאניג'אני, פרנקו נמצא כרגע בעמדת המתנה ועדיין לא ברור מה יהיה עתידו. בשיחות פנימיות במועדון, הועלתה האפשרות למנות את אריק שיבק, אולם יש לו חוזה לעונה נוספת במכבי ראשון לציון ובכלל לא בטוח כי הוא מעוניין לעזוב את הקבוצה.

יש לציין שגם פיני גרשון ודן שמיר עדיין בתמונה, כאשר הבעלים אורי אלון מאוד מעריך את עבודתם של השניים ושאיפתו היא להתקדם בצורה משמעותית באירופה, זירה בה גם לגרשון וגם לשמיר יש ניסיון. הבעלים כבר שוחח עם גרשון בתקופה האחרונה, אולם כפי שהיה במהלך העונה החולפת, קיימת התנגדות מצד גורמים מסוימים בהנהלה למינויו.

גורם בקבוצה אמר: "יש אנשים בירושלים שלא התלהבו מכך שאדם דעתן כמו גרשון מועמד להכנס למערכת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully