וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: חסוס רואדה הגיע למחנה האימונים

19.6.2016 / 19:37

הבלם הספרדי, שסירב להגיע לאימוני הקבוצה בשל מחלוקות עם הנהלת המועדון, נחת להונגריה והצטרף לקבוצה. "אני מאושר לחזור, טוב לי במועדון", אמר רואדה, "מאמין שנוכל לעשות עונה טובה"

חסוס רואדה דן איינבינדר בית"ר ירושלים במחנה האימונים. הפייסבוק של בית"ר ירושלים, צילום מסך
רואדה ואיינבינדר באימון/צילום מסך, הפייסבוק של בית"ר ירושלים

בלם בית"ר ירושלים חסוס רואדה הגיע היום (ראשון) למחנה האימונים של הקבוצה בשופרון שבהונגריה. רואדה, שהגיע מספרד, ביקש להתאמן עם שאר חבריו לקבוצה, אבל המאמן רן בן שמעון אפשר לו לנוח לאחר הטיסה מספרד.

"אני מאושר לחזור, טוב לי במועדון", אמר רואדה לאתר הרשמי של בית"ר ירושלים, "בניגוד למה שכתבו עיתונאים בישראל, מעולם לא אמרתי שאני לא רוצה לחזור, היו כמה דברים שהפריעו לי, אבל לאחר ששוחחתי עם הבעלים מר טביב, אני בטוח שהכול יהיה בסדר גמור עכשיו. אני מאמין שנוכל לעשות עונה טובה ולהצליח במפעל האירופי. אני מודה לקהל של בית"ר על התמיכה ועכשיו נתפנה לעבוד קשה כדי להגיע להישגים".

על אף הדברים של רואדה, נציגיו צפויים להגיע בסוף השבוע לישראל בניסיון לשוחח עם אלי טביב ולהגיע להבנות על שחרורו, גם אם יהיה זה לאחר השתתפות בית"ר במפעלים האירופאיים בסביבות ה-30 לאוגוסט. כזכור, רואדה הגיע למחנה לאחר שנשלח אליו מבית"ר מכתב איום בתביעה במידה ולא יצטרף מיידית לאימוני הקבוצה.

אלעד גבאי, בית"ר ירושלים. ניב אהרונסון
רן בן שמעון רוצה אותו. אלעד גבאי/ניב אהרונסון

נכון לשעה זאת עדיין לא נוצר קשר עם אלעד גבאי ועל רצונו של רן בן שמעון לראות אותו במועדון השחקן כבר מחר אמור לשבת עם קבוצות נוספות. מי שאמור להצטרף למחנה הוא הקשר הברזילאי רפאל בוקיטה, שייבחן בתקופה הקרובה יחד עם אנדרסון רוסה.

עידן ורד חתם על חוזהו ואמור להצטרף לקבוצה עם חזרתה מהמחנה. ורד יגיע מחר או מחרתיים לישראל. מחר תוגרל הקבוצה בסיבוב המוקדמות הראשון של הליגה האירופית כאשר היא צפויה לקבל יריבה קלה יחסית אותה היא אמורה לעבור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully