וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר סוויסה מבוקש בליגה השנייה בארצות הברית

16.6.2016 / 20:10

פורט לודרדייל, קבוצתו של רונאלדו הברזילאי, מעוניינת בשחקן הפועל חיפה, וגם בפדרו גלבאן אך השניים ממשיכים לבחון גם אופציות אחרות. סוויסה אף זכה לגישושים מקבוצות ב-MLS

שחקן הפועל חיפה תומר סוויסה. אדריאן הרבשטיין
מבוקש בארצות הברית. תומר סוויסה/אדריאן הרבשטיין

שחקנה של הפועל חיפה בעונה שעברה, תומר סוויסה מבוקש על ידי קבוצת פורט לודרדייל מהליגה השנייה בארצות הברית. סוויסה קיבל לאחרונה מסרים מסוכנים אמריקאים שבקבוצה הממוקמת חצי שעה צפונית ממיאמי מעוניינים מאוד שיגיע וכעת מחכים להצעה רשמית, כולל הצעת שכר, כאשר ייתכן מאוד והשחקן אכן יעזוב לקבוצה האמריקאית, אך הוא בוחן הצעות נוספות. אחד מבעלי הקבוצה הוא רונאלדו הברזילאי, ובסגל נמצא קשר מנצ'סטר יונייטד לשעבר קלברסון.

סוויסה סיים עונה יחסית מוצלחת מבחינתו בהפועל חיפה כאשר היה אחראי, בעיקר בחלק הראשון של העונה, למרבית השערים של הקבוצה עם שמונה בישולים בליגה וסיים כמלך הבישולים של הקבוצה. סוויסה אף סיים כסגן מלך שערי הליגה עם חמישה שערים ושבעה בכל המסגרות. למרות היכולת הטובה, השחקן עדיין לא זכה להצעה להאריך חוזהו בקבוצה מהכרמל. מלבד הקבוצה מפלורידה, זכה סוויסה לגישושים ממספר קבוצות ב-MLS, אך לא נרשמה הצעה רשמית. במקביל, לחלוץ הצעות מכמה קבוצות בליגת העל.

מלבד סוויסה, גם שחקנה הזר של בני יהודה בעונה האחרונה פדרו גלבאן מבוקש בפורט לודרדייל שכבר העבירה לשחקן הצעה רשמית אך נראה שבשלב זה יש פערים כספיים והשחקן ממשיך לבדוק אופציות בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully