וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: טיטו ינחת בשבוע הבא. החל משא ומתן לגבי מתן חוזז

16.6.2016 / 11:42

הקשר הספרדי ("לא מובן מאליו שיגיע") שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, ינחת ויצטרף ליאנצ'ק ונאסר שצפויים לחתום. רפואה וגולן רוצים גם חלוץ זר. מגעים לגבי החלוץ ששייך למכבי ת"א

שחקן נבחרת הנוער של ישראל בכדורגל מתן חוזז. ניב אהרונסון
11 שערים במהלך העונה החולפת. מתן חוזז/ניב אהרונסון

אחרי שסיכמה אתמול בעל פה עם הקשר הספרדי טיטו(אלברטו מורנו אורטיס) של יגוסטרה מהליגה השנייה בספרד, מכבי פתח תקוה הודיעה כי השחקן ינחת בשבוע הבא לבדיקות רפואיות וצפוי להיות הזר הרביעי של הקבוצה בקיץ. כזכור, אתמול אישרו במועדון את הידיעה לפיה טיטו סיכם וצפוי לנחות בארץ בקרוב.

הבלם האוסטרי ברנהרד יאנצ'יק, החלוץ הבלגי דילן סייס והקשר סיראז' נאסר, שעל מועמדותם פורסם בוואלה! ספורט, צפויים גם הם לחתום. "אחרי שעסקת מויאל נפלה חיפשנו קשר מנוסה שמשחק בקביעות ומצאנו את השחקן המתאים ביותר עבורנו. יש לו מעל 60 הופעות בשנתיים בספרד. הוא נבחר ל-11 של העונה בליגה השניה. זה לא מובן מאליו", אמרו במועדון על הקשר הספרדי שהגיע בתיווכו של דודו אוואט. קובי רפואה ועומר גולן רוצים לצרף גם חלוץ זר, אך ההערכה היא שזה לא יקרה באופן מיידי אלא בהמשך חלון ההעברות.

טיטו (31) שיחק בקבוצה הנוכחית שלו חמש עונות. הוא רשם 27 הופעות העונה, מהם 23 בהרכב, ללא שערים. בעונה שעברה כבש שער אחד ב-34 משחקים, 27 מהם בהרכב. השחקן יגיע בשבוע הבא, יעבור בדיקות רפואיות ויחתום על החוזה. כזכור, רומאריו פירס היה המועמד המועדף על רפואה, אך לבסוף סיכם בבני יהודה. אתמול התברר שפירס לא ישחק אצל הכתומים, אבל המאמן החתים כבר קשר אחר.

אתמול דיווחנו כי במועדון עושים מאמצים לשאול את החלוץ מתן חוזז, ששייך למכבי תל אביב וכבש 11 שערים במדי בית"ר תל אביב רמלה בעונה שעברה. אתמול פנה המועדון בעניין למכבי תל אביב וממתין לתשובה לגביו. כעת נותר לקבוצה להחתים את סיראז' נאסר ודילן סייס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully