וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשר ספרדי סיכם במכבי פתח תקוה, מתן חוזז מועמד

15.6.2016 / 16:26

הקשר טיטו יצטרף לקבוצה של קובי רפואה. חלוץ מכבי תל אביב יגיע בהשאלה? הלוזונים מנסים לסגור את עסקאות נסאר וסייס: "הסוכן הבטיח שנסאר ישחק רק אצלנו. קשה להאמין שיגנבו אותו"

שחקן הנוער של מכבי תל אביב מתן חוזז. מכבי תל אביב, אתר רשמי
יגיע בהשאלה? חוזז/אתר רשמי, מכבי תל אביב

מכבי פתח תקוה סיכמה עם הקשר הספרדי טיטו, שמשחק ביגוסטרה מהליגה השנייה בספרד. טיטו (31) משחק במועדון זו העונה החמישית. הוא רשם 27 הופעות העונה, מהם 23 בהרכב, ללא שערים. בעונה שעברה כבש שער אחד ב-34 משחקים, 27 מהם בהרכב.

מאוחר יותר אישרו במועדון את הידיעה ומסרו: "הקשר הספרדי אלברטו "טיטו" מורנו אורטיס מיגוסטרה מהליגה השנייה בספרד סיכם את תנאיו בקבוצה לעונה אחת וצפוי להגיע עם תחילת האימונים על מנת לעבור בדיקות רפואיות ולחתום.

החלוץ מתן חוזז עשוי להצטרף למכבי פתח תקוה. השחקן ששייך למכבי תל אביב מבוקש אצל המלאבסים. חוזז, שיהיה הקיץ בן 20, כבש 18 שערים בליגת הנוער לפני שנתיים ובעונה החולפת הושאל לבית"ר תל אביב רמלה, במדיה כבש 11 שערים, עשרה מהם שערי ליגה. הוא עשוי להגיע בהשאלה מהצהובים.

במועדון מנסים לסגור עד מחר את עסקאות סיראז' נסאר ודילן סייס. נסאר נפגש עם בני סכנין למרות שכבר סיכם אצל הלוזונים, שטוענים כי "סוכנו דודו דהאן הבטיח שישחקו רק אצלנו. נסאר סגור מבחינת התנאים וקשה להאמין שיהיה מועדון שינסה לגנוב לנו אותו".

הבלם האוסטרי ברנהרד יאנצ'יק חתם על זכרון דברים לעונה עם אופציה להמשך ההתקשרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully