וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין עשויה לארח את משחקיה בעונה הבאה מחוץ לביתה

15.6.2016 / 11:13

הקבוצה צריכה לרשום בהתאחדות איצטדיון לעונה הבאה עד יום חמישי, אך טרם השיבה לרשימה שקיבלה מהמנהלת לגבי הליקויים שיש לתקן בדוחא. עלות השיפוץ הנדרש מוערכת בכמה מיליוני שקלים

סיראז' נסאר הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
יצטרף לסכנין? נסאר/יוסי ציפקיס

מנהלת הליגה מחכה לתשובתה של הנהלת בני סכנין בנוגע לליקויים שמצאו באיצטדיון דוחא, כאשר עד מחר הקבוצה צריכה לרשום מגרש ביתי בהתאחדות וייתכן מאוד שאם בעירייה לא יבטיחו להעמיד את התקציב הדרוש הקבוצה תיאלץ לארח את משחקי הבית שלה מחוץ לאיצטדיון הביתי.

לוואלה! ספורט נודע שברשימה ששלחה המנהלת להנהלת המועדון נדרש בין היתר להגדיל את כמות קופות הכרטיסים, להקים עמדת שידור נוספת אשר תצלם את הצד בו יושב הקהל, לתקן את לוח התוצאות, לשדרג ליקויים בחדר ההלבשה, להרחיב את תא העיתונאים, להעמיד שירותים נוספים לנשים וכן דברים נוספים. עלות השיפוץ מוערכת בכמה מיליוני שקלים, סכום שספק אם לעיריית סכנין יש כדי לשדרג את האיצטדיון. עד לרגע זה בסכנין עוד לא השיבו לרשימת הדרישות ובמנהלת מחכים לראות איזה מגרש יירשם מחר בהתאחדות ואם יהיה זה דוחא הם יבקשו מיידית את התוכנית של העירייה לשדרוג כדי לאשר אותו לאירוח משחקים.

בעניין אחר, בקבוצה פנו באופן רשמי לסיראז' נסאר ומוחמד כליבאת ומעוניינים מאוד בשניים. בנוסף, בקבוצה מחכים לתשובה של מכבי חיפה בנוגע לעאיד חבשי. בחיפה לא מתלהבים להשאיל את השחקן אך בסכנין מפעילים לחץ כדי לנסות ולקבל אותו לעונה הקרובה. אם חבשי לא יגיע סכנין תפנה לאיציק כהן כדי להאריך את חוזהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully