וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורן ביטון חתם בקרית שמונה, הפועל חיפה תפנה לוועדה למעמד השחקן

האדומים קיבלו בהלם את הבשורה על חתימתו של המגן בקבוצה של מוטי איוניר לארבע שנים ומסרו לוואלה! ספורט: "הוא שחקן שלנו". בקריה לא מתרגשים ומשוכנעים שאם הוועדה תקבע פיצוי הוא יהיה נמוך

שחקן עירוני קרית שמונה, עודד אלקיים, מול שחקן הפועל חיפה, אורן ביטון. ג'יליס
שחקן המריבה. ביטון/ג'יליס

המגן אורן ביטון הצטרף לעירוני קרית שמונה. מגנה השמאלי של הפועל חיפה שהיה מושאל בעונה החולפת להפועל נצרת עילית מהליגה הלאומית, חתם הבוקר בקבוצה לארבע שנים, כך הודיעו במועדון בצורה רשמית.

בהפועל חיפה בנו על השחקן שיחזור לקבוצה בתום ההשאלה וצפויים לדרוש עליו דמי השבחה. בקבוצה קיבלו את הבשורה בהלם למרות שכמו שעשו פעמים רבות בעבר טרם החתימו אותו ואפשרו לקרית שמונה להחתים מתחת לאפם. גורם במועדון מסר לוואלה! ספורט: "נפנה לועדה למעמד השחקן. הוא שחקן שלנו". מנגד, בקרית שמונה לא מתרגשים ומושכנעים שהעובדה שהחוזה הישן של המגן דיבר על סכומים זעומים, כ-50,000 שקלים בשנה, יביא את הועדה לקבוע פיצוי נמוך. ביטון מגיע בעקבות בקשתו של חן דילמוני לעזוב לקבוצה מאיזור המרכז והוא צפוי להיאבק עם אלי בלילתי על המקום.

במקביל, בקבוצה ממשיכים בניסיונות להחתים את אופיר קריאף או רועי גורדנה וכן מחכים לתשובותו של חן עזרא להצעה שהגישו לו. בנוסף, קבוצתו של מוטי איוניר ממתינה לראות האם אלעד גבאי יישאר בבית"ר ירושלים ואם הוא לא ימשיך בקבוצה של רן בן שמעון הוא צפוי להצטרף חזרה לקרית שמונה.

בנושא האיצטדיון, גורמים בקבוצה נפגשו עם ראשי האיצטדיון בחיפה וכן עם מנהלי האיצטדיון בעכו והגיעו להחלטה שאם המגרש בקרית שמונה לא יאושר הקבוצה תארח את משחקי הבית באחד המגרשים הללו.

בגזרת הרכש, במועדון החליטו לממש את האופציות בחוזיהם של עאהד עזאם, אלי אלבז ומיקי יאזו ולהאריך את חוזיהם, והשלושה קיבלו הודעה להגיע לפתיחת האימונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully